Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287602 Nog Een Vraagje Over Thee

• Auteur

hallo!
    Omdat het beter is om theïnevrij thee te drinken drink ik ongeveer alle soorten van Zonnanatura. Maar nu hoorde ik dat  bepaalde kruiden tijdens de zwangerschap niet goed zijn, zoals venkel en senna e.d. Maar wat kan ik nou wel goed drinken en van welk merk, want ik dacht dat ik het goed deed en nu is dit ook weer niet goed……

Bedankt alvast!!

groetjes
    petra

#3101935 Quote

hoi hoi,

Kijk, ik doe alles met maten, dus drink thee zonder theïne zoals rooibos van zonnatura…eet gematigd venkel, eets gematigd pate, geen kaasjes die niet mogen en maar 1 koffie per dag….zolang je alles gewoon met mate doet of eet ( muv de dingen die echt niet mogen en gevaarlijk zijn) zit je altijd goed hoor. Je krijgt echt niks ernstigs van te veel venkel of te veel rozemarijn alleen  let er gewoon op omdat het mischien schadelijk kan zijn bij overdosis. Je wordt af en toe gek gemaakt als zwangere met wat wel/niet mag vind ik. volg gewoon je eigen gevoel en let op je dosering dan kun je alles gewoon eten en doen, anders word je gek denk ik…Maar oke das mijn mening hoor doen wat jij denkt dat goed is en waar jij je oke bij voelt.

geniet vooral en veel succes met je zwangerschap!

liefs sweety

#3101939 Quote

Volgens mij staat op de pakjes van Zonnatura vermeld als het niet verstandig is om ze te drinken tijdens zwangerschap. Ik dacht dat ik het een keertje gezien had op een doosje. Ik keek net even op hun website en daar schrijven ze dit:

6. Mag ik kruidenthee drinken tijdens mijn zwangerschap?

Ja, natuurlijk. Er zijn echter een aantal kruidentheeën die vanwege hun werking niet geschikt zijn om te drinken tijdens de zwangerschap:
    Ideaal Gewicht
    Natuurlijke Stoelgang
    Maandbalans
    Luchtwegen

Tadaaaaaaa!

Groetjes
    Wasabimammie!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct