Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287605 Keizersnede

• Auteur

Hallo,

Ik heb bij mijn eerste bevalling een keizersnede gehad omdat mijn zoontje aan de grote kant was. Nu is de baby weer aan de grote kant en ik denk toch weer een keizersnede. Ik ben benieuwd of er meer mensen zijn die een keizersnede hebben gehad voor de tweede keer en of het anders was dan de eerste keer. De keizersnede bij mijn zoontje was een spoedkeizersnede dus ik wist niet wat ik kon verwachten. Ik denk dat een geplande keizersnede anders is of niet???

Gr. Jeannette

#3101989 Quote

Ik heb er geen ervaring mee, dus ik kan je niet helpen, sorry. Maar je kunt dit natuurlijk gwoon aan je gyn vragen.
    Groetjes en sterkte,
    Patricia

#3101996 Quote

Hallo
    Mijn eerste is geboren met een keizersnee ik was 40 weken en 4 dagen en mijn kindje bleek nog niet ingedaald ik moest meteen blijven en een paar uur later werd zij gehaald het ging allemaal op eens zo snel dat ik overrompeld was
    De 2 de is gehaald met een geplande keizersnee daar hij ook niet goed lag het verschil is dat je een datum hebt van te voren dat je je daar op insteld   en ik vond de 2 de keizersnee makkelijker dan de 1 ste ik was weer sneller thuis uit het ziekenhuis en weer sneller de oude had wel meer na pijn
    Nu ben ik zwanger van nummer 3 en krijg straks weer een geplande keizersnee heb ik al  gehoord in het z.h
    Groetjes en suc-6                           monique

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct