Hoi,
Vervelend hè.. Ik ben nu 20 weken en heb al vanaf het begin last van flauwvallen. Volgens de vk komt het door de hormonen en kan het bij de zwangerschap horen. Er is (behalve gewoon regelmatig eten en drinken om je bloedsuikerspiegel goed te houden) niks aan te doen. En het kan inderdaad geen kwaad voor je kindje. Het is wel vervelend als je hard valt, maar gelukkig zak je bij flauwvallen als het ware in elkaar. Mij is het inmiddels al heel vaak gebeurd, maar ik merk wel dat het te maken heeft met inspanning. Niet zozeer met fysieke inspanning, maar met druk bezig zijn. Zolang ik af en toe rust neem voel ik het beter aankomen.
Hartkloppingen heb ik de laatste weken ook. Waar dat precies mee te maken heeft ga ik ook maar eens navragen.
Je hebt weinig aan mijn informatie, maar je hoeft je in ieder geval geen zorgen te maken om je kindje. En áls je je na het flauwvallen zorgen maakt: gelijk de verloskundige bellen! Zodra je het hartje hoort kloppen zijn je zorgen weer verdwenen en kun je weer verder genieten van je kleintje.
Groetjes,
Lyanne