Hoi buurmeisje,
mijn partner is ook nog steeds alles behalve blij met mijn zwangerschap ( nu 21 weken). Ondanks dat hij wist dat ik met de pil gestopt was notabene!
Hij is wel nog steeds in mijn leven maar wil geen echo foto zien (laat staan mee naar de vk ofzo). Toen ik wat problemen had met bloedverlies wilde hij wel heel kort weten of alles goed was maar verder praat hijj er niet over en tot voor kort heb ik het onderwerp ook maar gemeden omdat hij steeds ontplofte als ik er over begon. Nu doet hij dat niet meer maar de situatie is allesbehalve ideaal.
Ik wil hem nog niet de deur uitzetten, hij is toch de vader, maar als dit zo blijft dan zal ik dat wel doen.
Maar ik moet je zeggen dat ik niet bang ben om mijn zoontje alleen op te voeden en ook nu al heb ik zo veel andere mensen om me heen die geinteresseerd zijn dat ik me helemaal niet alleen voel, ik vind het met name sneu voor het kindje. maar wie weet trekt het nog bij na de bevalling.
alleen of niet , het komt vast allemaal goed, dus geniet er maar lekker van en zoek dat wat je mist bij vrienden en familie om je heen!
sterkte maar ook veel plezier!!