Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287609 Voor J_u_f

• Auteur

Hoi,
    wij maken er geloof ik een gewoonte van om op hetzelfde moment op dezelfde dingen te reageren, grappig. Je geeft altijd leuke, lieve commentaren aan anderen en daar wil ik je even een schouderklopje voor geven. Knap hoor, ondanks je drukke werkzaamheden om tijd te vinden anderen een hart onder de riem te steken.
    Groetjes van het andere juffie, Patricia

#3101971 Quote

Hoi Patriesja,

Wat leuk om te lezen. Ik ga er helemaal van blozen ( maar daar zie je natuurlijk niets van hihi ). Ik vind hetzelfde van jou.

Blijkbaar hebben we dezelfde interesses. Maar ja dat blijkt ook wel uit onze beroepskeuze he?

Liefs Juffie

#3101987 Quote

Hoi,
    Ik hadhet al tegen mijn man gezegd (of hij het heeft onthouden weet ik niet), maar dat jij zo vaak hetzelfde reageert als ik zou willen reageren. Zal inderdaad wel met de beroepskeuze te maken hebben, hoewel ik ook collega's heb die denken dat de wereld wel draait, maar dan wel om hen! En die hebben ook dezelfde beroepskeuze gemaakt.
    Vaak haal je mensen uit het onderwijs en uit de zorg er zo uit…bepaald type mensen. Tja, die mensen in het onderwijs zijn sowieso natuurlijk heel relaxt, want die hebben hartstikke korte werkdagen en heeeeeel veeeeeeeeeeeel vakantie .
    Ga je volgend jaar minder werken, of is je partner zo betrokken dat hij minder gaat werken? Ik werk 54 % en vind dat heel tof, maar ik merk wel, dat het onderwijs voor het regelen van opvang minder prettig is. Je bent niet flexibel in je werktijden. Zo is hier in de buurt een KDV waar je de kinderen vanaf 8 uur naar toe kunt brengen. Tja, dan wil ik al minstens een kwartier op school zijn.
    Ik had het allemaal goed geregeld….mijn zus 1 dag en mijn man 1 dag. Maar die laatste kreeg zijn ontslag en heeft nu ander werk, waardoor hij die dag ouderschapsverlof in de week kwijt is. Bovendien hebben we het door verandering van werk nu financieel gewoon wat minder dan een jaar geleden.
    Mijn zus heeft mijn zoontje een jaar lang opgevangen, nu ik met ouderschapsverlof ben doet ze dat niet en vorige week belde ze op, dat ze ander werk heeft en niet meer kan oppassen, terwijl ik haar had willen vragen er een dag bij te doen.
    Ben nu toch op zoek naar een KDV met ruime openingstijden.
    Je ziet, ik typ maar raak, komt omdat ik weer eens nit kan slapen. Ik zit nu sinds kwart voor 5 aan de computer. Heb mijn mail al gecheckt en beantwoord, de postbank heeft weer de nodige finaciele tranacties van me gekregen om te verwerken en nu zit ik hier. Over 20 minuten gaat de wekker van mijn man, ikzal maar zorgen dat ik dan in bed lig, anderswordt íe boos (hihi). Misschien kan ik nog een uurtje slaap meepikken, maar Max was gisteren al om 6.15 uur wakker. Beetje vroeg. Ik wilde hem laten liggen, maar hij zei zo lief "mama kusje", tja, dan smelt je!!
    Jij krijgt een meisje he? Leuk! Toen ik hoorde dat Max een jongetje zou worden dacht ik datik geen jongens kon opvoeden. Ik had bij mijn zus gezien hoe het met meiden moet (die van haar zijn inmiddels 14 en 16 jaar en die heb ik behoorlijk vaak opgevangen toen ze nog klein waren). Maar het lukt me vrij aardig. Ik heb echt een superband met mijn mannetje. Ik had nooit gedacht dat je zo onvoorwaardelijk van iemand kunt houden. Het gevoel is zo anders als het je eigen kindje is.
    Nog een paar maandjes juffie, dan kun jij er ook van genieten, van je Tess of Jeske (hihi,andere discussie he).
    Ik weet ook al wat ik krijg, maar ik zeg het niet, omdat er ooko bekenden meelezen, die vinden het interessant om te kijken wat ik hier te melden heb. 1 ding is zeker, het wordt een BABY. Nou ja, als het het formaat van Max krijgt, wordt het een klein peutertje….
    Als je het leuk vindt om te msn-en, voeg me dan maar toe. Maakt de lijn een stukje korter. Het adres is patries_ja@msn.com . Als ik je dan heb geaccepteerd kun je ook foto's zien van mijn kleine mannetje, misschien vind je dat wel leuk.
    Groetjes en werk ze (half dagje waarschijnlijk he),
    Patricia

#3102038 Quote

He nachtbraker,

Heb ik ook heel vaak, dat ik niet kan slapen. Ik hoop dat je het vandaag een beetje hebt kunnen inhalen.
    Lastig zeg dat van die opvang. In grote steden zijn ze vaak wat flexibeler qua openingstijden. Maar dat is voor jullie misschien niet te doen.
    Ik ga ook  minder werken naar 3 dagen, wel drie lange. Mijn man gaat 4 dagen werken. Mijn moeder gaat oppassen, echt superhandig. Het zal wennen zijn dat het niet meer helemaal mijn eigen groep is maar ja. Daar krijg ik iets moois voor terug.
    Weet jij eigenlijk nu wat je krijgt ( is zeker geheim ). Ik was ervan overtuigd dat ik een jongen zou krijgen, maar dus niet. Ik heb juist meer met jongens, dus ik moest even wennen aan het idee. Nu vind ik het super. Ik kan me er nog steeds niets bij voorstellen hoe het straks zal zijn. Het zal wel overweldigend zijn. Ik kan bijna niet wachten

Lijkt me leuk om te msnen. Probleem is alleen, ik heb het nog nooit gedaan ( ohooo en dat voor een juf uit de bovenbouw, die kids doen niet anders, ik schaam mij diep ). Kan ik je gewoon emailen op datzelfde adres? ( wil mijn emailadres hier niet neerzetten want daar zit mijn naam in, je weet nooit of er bekenden op het forum rondhangen hihi )
    Dan ga ik vandeweek op cursus msn bij mijn leerlingen hahaha.

Nou vanavond op tijd naar bed, je zult wel moe zijn. Hopen dat het slapen dan beter lukt.

Groetjes Juffie

#3102040 Quote

HOI,
    Ja hoor, je kunt me daar emailen. Toen ik nog niet kon msn-en dacht ik dat je daar een speciaal emailadres voor nodig had, dat is niet zo. Dat kan ook gewoon met elk ander adres. Ik wacht wel af, oke?
    Jij ookwelterusten voor straks!
    Patricia

#3102043 Quote

oke, leuk. Maar ik ga eerst effe lekker in bad. Ben kapot. En daarna lekker naar bed, heerlijk.

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct