Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28761 Vraagje

• Auteur

Hoi meiden,

Wij zijn als sinds okt 06 bezig met een 2e. In april een mk gehad en nu nog steeds bezig.
    Ik zou eigenlijk afgelopen zaterdag ongesteld moeten worden. Ik heb een korte cyclus van 23/24 dagen. Gisteravond getest en negatief.
    Ik ben nooit overtijd.
    Ik heb wel af en toe kleine steekjes en een klein beetje oude afscheiding.   

Zou het kunnen dat ik ivm mijn te korte cyclus nog niet kan testen en dan bijvoorbeeld pas woensdag (28 dagen) kan testen.  

Bij de eerste was ik meteen zwanger en hier helemaal niet mee bezig. Ik word er een beetje gek van.

Ik hoop van jullie informatie te krijgen.

Mariska

#2939576 Quote

Even mijn vraag bovenaan zetten.
    Ik hoop dat jullie antwoord kunnen geven.

thanks

#2939578 Quote

Hoi Mariska,

Het zou kunnen dat je zwanger bent, maar het kan ook dat je er teveel mee bezig bent en daardoor overtijd. Ik spreek uit ervaring. Onze eerste duurde ruim een jaar, de tweede was in 1 keer raak en de 3e keer was het de 2e maand raak, maar kreeg ik in mei afgelopen jaar een miskraam. Ook ik ben nog niet zwanger en ben echt wel een paar keer overtijd geweest, maar mijn eisprong bleef wel om de 28 dagen. Dus misschien de spanning, maar ik hoop dat je weer zwanger bent (en ik zelf ook, ha, ha, maar van het weekend weet ik meer, hoop ik).
    Gooi er anders over een paar dagen nog een testje tegenaan!

Groetjes Ikke

#2939585 Quote

Hoi Mariska,
    Ik las je verhaaltje, en herken helemaal mijn verhaal. Ook wij zijn al vanaf okt 2006 bezig voor een 2e kindje, en in april kreeg ik ook een miskraam. Ik ben toen een half jaar niet ongesteld geweest en had natuurlijk steeds de hoop dat ik   zwanger zou zijn. Het heeft ons heel wat testen gekost! Ik ben in november 2007 naar de gyn gegaan en daar bleek dat ik pcos heb, komt vaak voor geloof ik, ik heb dus bijna nooit een eisprong. Heb toen een kuur gekregen om weer ongi te worden en mijn hele cyclus is in kaart gebracht. Om de zoveel dagen was ik weer bij de gyn om te kijken hoe alles er nu voor stond. Ben nu aan de Clomid. Maar mijn cyclus is nog steeds onregelmatig. Ben nu aan het wachten, tussen 24 en 29 jan zou ik weer ongesteld moeten worden. Begin feb maar een test.(als ik zolang kan wachten!)
    Onze zoon is trouwens ruim 2 en een half en dat was in 1 keer raak!! een wonder dus!!
    Sorry dat ik zo mijn eigen ding zit te vertellen, maar wij zijn dus allebei al even lang aan het proberen.
    We moeten proberen positief te blijven en misschien moeten we het maar proberen iets op de achtegrond te zetten (alsof ik dat zou kunnen) Stress komt het alles niet ten goede! Zullen we maar hopen dat het goedkomt?!

En inderdaad, over een paar dagen nog maar eens een testje!! we weten inmiddels heel goed hoe dat werkt!!

Veel liefs,
    Famke

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen