Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

ik heb hulp nodig, mijn vriend wil nog geen kinderen?? Ik weet het niet meer.

• Auteur

Hoi Ninthe (mooie naam trouwens!!),
    Ik denk dat je inderdaad zult moeten proberen er samen uit te komen. Vraag aan je vriend wanneer hij denkt er wel aan toe te zijn en probeer hem ook duidelijk te maken, zonder hem onder druk te zetten, hoe belangrijk het voor jou is.
    Mijn man heeft altijd gezegd dat hij wel kinderen wil, maar wist niet wanneer. Toen hij er eenmaal aan toe was, lukte het niet 123, waardoor ik op mijn 35ste voor het eerst moeder werd. Nu ben ik zwanger van de tweede. Maar wel omdat ik bewust heb gekozen om het samen met hem te doen. Ik had voor hem gekozen. Natuurlijk zou ik hebben kunnen stoppen met de pil, maardat is niet eerlijk.
    Als je graag met je moeder hierover wilt praten, moet je dat gewoon een keer doen. Desnoods bel je haar om te vragen of ze thuis is (dan rijd je dat hele eind niet voor niets). Je hebt in dit soort situaties veel aan je moeder en eventuele zussen.
    Praat erover, ook met je vriend, ben open probeer je gevoelens zo goed mogelijk onder woorden te brengen.
    Wat mannen minder hebben en vrouwen wel is een tikkende biologische klok. Die van jou tikt behoorlijk, daar kun je niets aan doen. Geeft het een plaatsje en laat het geen obsessie worden, want dat werkt verkeerd,
    Sterkte,
    Patricia

#3101982 Quote

hoi,

heb je al aan je vriend gevraagd waarom hij nog geen kinderen wil? misschien wil hij nog wachten omdat hij het op orde wil hebben, denk maar een huis, of financieen dat soort dingen.
    en weet hij ook wat je nu voelt? het beste is wel om hierover te praten. het is inderdaad moeilijk om  geconfronteerd te worden met zwangerschappen.
    ik denk dat als je vriend er niet aan toe is om het te accepteren en erover te praten de enige mogelijkheid is.
    misschien kun je praten met iemand die er verder vanaf staat, een vriendin die niet bezig is met zwangerschappen en/of kinderen.
    ik hoop voor je dat je tot een goede oplossing komt.

groetjes Miranda 22 wkn.

#3102134 Quote

hoi,
    het klinkt voor  mij een beetje als een obsessie voor je om een kind te krijgen. Dat lijkt me geen goede motivatie. Het is niet iets wat jouwn leven compleet gaat maken lijkt mij. Denk in eerste instantie eens aan het kind zelf en of dat iets aan jou heeft. Denk ook eens aan oppaswerk. Dat kan je ook veel geven.
    sterkte
    buurmeisje

#3102133 Quote

Wil toch even mijn verhaal vertellen; manlief was (nee, IS)    ook zo'n twijfelkont. Eerst trouwen; toen ander huisje. Hij wilde kinderen dat was wel duidelijk; maar ziet op tegen iedere vorm van verandering (of het werk of samenwonen of trouwen of zoals nu over kinderen gaat; dat maakt niet uit)
    Dus getrouwd; huisje gekocht (op ietje meer dan 1 loon). Maar daarna ging hij weer twijvelen. Nou ben ik een doordouwer; en heb hem aangegeven dat als hij geen kinderen wilde hij maar condooms moest gaan halen want ik ging stoppen met de pil. Ik was die pil zo zat; en wist dat ik slordig zou worden als er nu geen kogel door de kerk ging. Ik wilde ook niet achter zijn rug om stoppen.
    Hoe dan ook eindelijk was hij ook overstag; en zijn we dus bewust en samen gestopt met de pil. Inmiddels ben ik alweer ruim  6 maandjes zwanger; en de aanstaande papa is zo mogelijk nog meer in zijn sas dan ik.

Groetjes Wendy

#3102067 Quote

Ninthe,

het meer is NOOIT vol. Er is altijd wat te wensen. Nu is het een huis, dan een andere auto, dan een verre reis, dan die verbouwing, etc. etc. Ooit dacht ik dat ook. Ik wil eerst dit, eerst dat. Ik ben toen na gaan denken. Komt er een moment dat je als je al die materiële dingen voor laat gaan dat je wel toe bent aan kinderen. Op een zeker moment dacht ik van uitstel kan  afstel komen en wil ik echt pas veel later moeder worden? Ik was 26 toen ik voor de eerste keer zwanger werd.

Pas daarna kochten we een huis, een andere auto. Sommige mensen denken echt dat als je kinderen krijgt dat de rest dan allemaal ophoudt. Dat is niet zo. Ook met kinderen kun je nog zat realiseren, misschien sommige dingen minder snel, maar daar is de pret niet minder om.

In ieder geval moet je er samen uitkomen. En dan komt het vast allemaal goed.

Miep

#10261402 Quote

This reply has been reported for inappropriate content.

Mijn naam is Anastasia en dateer nu al jaren met mijn vriendje, ik hou zoveel van mijn vriendje, maar ik heb hem bedrogen en kan niet zeggen hoe het gebeurde en hij ontdekte dat het voor ons een heel zielige situatie was en hij brak met me en blokkeerde me op alle sociale media die ik hem niet eens kon bereiken, dit duurde meer dan twee maanden dat ik bijna mijn verstand verloor… Ik kwam een ​​oude vriend van me tegen die me kennis liet maken met een spell cast, ik heb nooit in spell geloofd, maar ik heb het geprobeerd omdat ik mijn vriendje echt nodig had. Ik nam contact op met Lord Bubuza, de spell speller en deed alles wat hij me vroeg te doen, omdat hij me vertelde dat mijn vriendje binnen een paar uur naar me terug zou komen nadat hij de voorbereiding van de spell had voltooid en 13 uur later belde mijn vriend me en verontschuldigde zich voor iedereen dat is ons overkomen en beloofde nooit meer te vertrekken, wat er ook gebeurt. Ik heb gezworen dat ik de wereld zal vertellen wat Lord Bubuza met zijn betovering doet. Neem vandaag nog contact met hem op voor problemen via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com of via WhatsApp: +1 505 569 0396..!!

Lees ook: Zwanger, en nu?
    #10261570 Quote

This reply has been reported for inappropriate content.

Mijn naam is Anastasia en dateer nu al drie jaar met mijn vriendje, ik hou zoveel van mijn vriendje, maar ik heb hem bedrogen en kan niet zeggen hoe het gebeurde en hij kwam erachter dat het voor ons een heel zielige situatie was en hij brak bij me en blokkeerde me op alle sociale media die ik hem niet eens kon bereiken, dit duurde meer dan twee maanden dat ik bijna mijn verstand verloor .. Ik kwam een ​​oude vriend van me tegen die me introduceerde in een spell caster , Ik heb nooit in spell geloofd, maar ik heb het geprobeerd, want ik had mijn vriendje echt nodig.. Ik nam contact op met Lord Bubuza, de spell caster en deed alles wat hij me vroeg te doen, omdat hij me vertelde dat mijn vriendje binnen een paar uur bij me terug zou komen nadat hij klaar is met de voorbereiding van de betovering en 13 uur later belde mijn vriend me en verontschuldigde zich voor alles wat ons is overkomen en beloofde nooit meer te vertrekken, wat er ook gebeurt .. Ik zwoer dat ik de wereld de wonderen zal vertellen die Lord Bubuza is doet met zijn betovering. Neem vandaag nog contact met hem op voor problemen via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com of via WhatsApp: +1 505 569 0396

#10268158 Quote

Mijn vrouw en ik zijn al meer dan tien jaar getrouwd en sindsdien zijn we op zoek naar de vrucht van de baarmoeder, de druk van families en vrienden zorgde ervoor dat mijn vrouw inpakte en het was erg frustrerend voor mij. Ik probeerde op internet een oplossing te zoeken toen ik getuigenissen zag van mensen die Lord Bubuza hadden geholpen, dus nam ik contact met hem op Whatsapp: +1 505 569 0396 en vertelde ik mijn probleem. Lord Bubuza reageerde en beloofde mijn vrouw te helpen met zijn krachten om zwanger te worden na seks met mij. Ik deed precies wat hij me vertelde en hij verzekerde me dat alles goed zal komen in een zeer korte tijd, ik geloofde hem, ik smeekte mijn vrouw en zij kwam terug naar huis. enkele maanden later was mijn vrouw zwanger en baarde ze een tweeling, een jongen en een meisje. Ik wil gewoon dat de wereld me helpt God (Allah) te bedanken voor het gebruik van Heer Bubuza om me te helpen. Heb je hulp nodig om je ex terug te krijgen? Heb je een kind of hulp nodig? Neem contact op met Lord Bubuza via WhatsApp: +1 505 569 0396 of via e-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct