Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287611 Pijn Rechter Onderbuikzijkant

• Auteur

Hallo dames,

Wie of wie weet wat het is. Stekende pijn aan de rechter kant van mijn buik/ zijkant lichaam. Zijn dit de banden ?
    Ik heb het voornamelijk rechts. Af en toe stekende pijn. Soms ook als ik moet plassen en niet direct ga, kan ik haast niet lopen van de stekende pijn. Erg pijnlijk en vervelend.
    Ben nu 18 weken en 3 dgn zwanger.

liefs Patricia

#3101983 Quote

Hoi Patricia,

De stekende pijn in je zij, zal inderdaad bandenpijn zijn. Je lichaam is zich nu aan het vormen. Bandenpijn kan behoorlijk zijn, dit kan ook door trekken in je rug en naar je liezen. Maar als je pijn hebt  met plassen dan is het verstandig om je urine op blaasontsteking te laten controleren.

Als je echt ongerust bent neem dan contact op met je verlosk. of arts, die kunnen je snel gerust stellen.

Groetjes,
    Jolanda

#3101984 Quote

Ik dacht ook aan blaasontsteking….
    Sterkte,
    Patricia

#3101985 Quote

Oh, wat grappig, ik had het helemaal verkeerd gelzezen en dacht dat ik aan een Jolanda schreef. Hihi, blijk jij ook Patricia te heten. Dat is zo'n naam he….Ik zat vroeger bij 3 andere Patricia's in de klas. Dat wil ik mijn kinderen niet aandoen, hoewel mijn zoontje eennaam heeft uit de top 10.
    Nogmaals sterkte,
    Patricia

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct