Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287612 Ruim Overtijd Echt Balen

• Auteur

Vandaag controle in het zkh gehad. Ben op dit moment tien dagen overtijd   was 1 oktober uitgerekend maar het is er nog steeds niet. De controle was goed maar baal zo onderhand goed dat ik nog steeds niet mijn lief klein ventje in mijn armen kan houden.
    Vrijdag moet ik terug komen en voor zondag is afgesproken dat ik om half acht binnen moet zijn als ik nog niet bevallen ben want dan gaan ze het inleiden. Ik weet ik moet blij zijn dat ik zwanger ben en ik een lief kindje krijg maar kan je zeggen dit is echt niet leuk hoor. Iedereen van de zwangerschapscursus is al bevallen zelfs de gene die na mij uitgerekend waren behalve ik. Maarja nog een paar dagen en dan als het goed is hebben mijn vriend en ik ook ons wondertje

groetjes   Petra

#3102007 Quote

Hoi Petra,
    Ja, dat is een k#gevoel. Ik ken het helemaal. Mijn zoontje (inmiddels 17 maanden) kwam ook 13 dagen te laat. En omdat ik bleef aandringen ben ik toen ingeleid, want ze hadden me gerust nog een week laten rondlopen. Je bent het zo onderhand wel beu he?
    Nou meid, nog even volhouden!
    Sterkte,
    Patricia

#3102013 Quote

hoi

wat erg voor je kunnen ze je niet strippen dan maken ze even de baarmoederwant wat weider en dan kan het op gang komen moet je maar eens vragen ik heb dat gehad bij mijn eerste omdat het van beneden heel erg gekneust was en amper kon zitten.
    om 4 uur smiddags ben ik gestript en om 5 uur begonnen de weeen.
    nou suc6

gr monique

#3102111 Quote

Hoi Petra,

Wie weet is je baby al geboren terwijl ik dit tik 🙂 ik hoop het voor je. Ik kan het wel begrijpen dat je hem graag in je armen wil houden. Onze baby komt ongeveer 23 okt. en zou het nu al graag willen. Maar jouw baby heeft het waarschijnlijk goed naar zijn zin bij je en is niet zo haastig. Probeer er nog even van te genieten en neem nog lekker de tijd om jezelf te verwennen met bijvoorbeeld een pedicure of een massage.

Suc6
    Jolanda

#3102161 Quote

Helaas helaas hij is er nog steeds niet. Gisteren heel de dag in het zkh doorgebracht had weeen om de vijf minuten maar die zijn weer gestopt. 'S Avonds mocht ik weer naar huis toe of blijven. Ben weer naar huis te gaan en moest me vandaag weer melden om half acht 's morgens om eventueel in te leiden. Na ctg is besloten toch weer niet in te leiden en te wachten tot zondag dan ben ik precies 14 dgn overtijd. Zondag om half acht moeten we ons dus melden op de kraamafdeling en als het goed is kan ik dan eindelijk mijn lieve ventje vasthouden. Ook zijn papa verlangt daar heel erg naar. Moet zeggen hij is echt mijn grote steun. Zonder mijn vriend had het allemaal stukke moeilijker geweest.
    Nu maar duimen dus dat het zondag een beetje opschiet. Maar nie weet komt het er nog van zelf uit in deze anderhalve dag die we nog hebben

#3102170 Quote

Ik denk, dat vk en/of gyn gewoon verkeerd hebben de dag uitgerekend.
    Maak maar geen zorgen. De kindje bepaald zelf, waneer is zijn tijd
    gekomen..

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3102173 Quote

hoi, ik wens je nog heel veel sterkte, want zitten wachten is niet echt leuk (al die reacties: loop je nu nog???)
    zelf ben ik al drie keer te laat  bevallen: 15 dagen, 17 dagen en 18 dagen!
    wel zijn alle bevallingen spontaan begonnen, dus niet ingeleid o.i.d en strippen hielp ook niet. Als het kindje er eenmaal is ben je het wel weer snel vergeten. Ik ben nu voor de vierde keer zwanger en ga er maar vanuit dat het wel weer 2 weken later wordt!

groeten, hp

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct