Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287614 Draaipoging

• Auteur

Hoi Hoi,
    Ik heb een vraagje bij wie van jullie is er een draaipoging gedaan,en is het kindje vanuit een stuit weer goed gekomen en kon daarna natuurlijk bevallen .Ik lees namelijk alleen verhalen waarbij het niet is gelukt en zelfs hele nare ervaringen tot overlijden van de baby toe.[op het internet]

Bij mijn is de baby vanuit een goede houding in een stuit gedraaid [gggrr]en nu krijg het nog een week de tijd om uit zichzelf terug te draaien anders moet ik gaan beslissen of ik het wil laten draaien bij de gynacoloog. En zijn er misschien mensen waarbij het als nog vanzelf is terug gedraaid in de 35 week groetjes Wendy

#3102267 Quote

Hoi,

bij mijn 2e en 3e zwangerschap ben in resp. de 38e en 37e week doorgestuurd naar de gyn. omdat de vk constateerde dat het kindje in een stuit lag. Dit was ook inderdaad zo, maar terwijl ik bij de gyn. was draaide het kind spontaan. En dat dus tot 2 keer toe!
    Ik moet er wel bij zeggen dat ik elke keer heel veel vruchtwater heb en het kind dus alle gelegenheid heeft om rond te zwemmen (met de kans dat het opnieuw in een stuit gaat liggen!)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct