Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287616 Seks En Zwanger

• Auteur

Hoi meiden

ik lees al een tijdje mee en reageer zo af en toe, maar waar ik niks over lees is seks tijdens de zwangerschap. En dan niet dat het geen kwaad kan en zo, want dat staat wel in alle boeken, maar wat ik merk is dat het anders voelt. Ik ben nu drie maanden zwanger en de seks is leuk, maar niet meer zo hevig als eerst. Komt misschien ook wel doordat ik erg moe was, maar dat is het volgens mij  niet alleen. Het lijkt alsof mijn baarmoeder zich rustiger houdt, en niet meer zo meedoet bij een orgasme. Herkennen jullie dit? Ik vind het niet erg, zolang het maar weer goed komt

Doeg
    Frees

#3102032 Quote

hey frees,

Sex tijdens de zwangerschap kan geen kwaad hoor!
    Alleen heeft de ene meer zin tijdens de zwangerschap en de ander minder.
    Ik zelf merk dat ik er minder zin in heb, terwijl ik tijdens mijn eerste zwangerschap volop zin had.
    Misschien veranderd het nog voor jou, misschien niet is afwachten.
    Is zowieso anders als je zwanger bent ik merk ook dat het langer duurt voor ik een orgasme heb, dat ik ook verschillend bij iedereen denk ik.
    Straks wanneer je verder in je zwangerschap bent zal het allemaal wat moeilijker gaan, maar dan kan je natuurlijk andere standjes uitproberen.  

Veel succes gr. Debora

#3102035 Quote

Hoi

Bij ons is het juist andersom. Ik wilde wel eens sexen, maar mijn man niet.
    Hij was zo bang dat het kwaad zou kunnen en hij had moeite met het idee. hahah
    Nu 18 weken verder, is er al 3 x van gekomen. zucht hahaha

groet

#3102235 Quote

Hoi!

Ik kan ook nergens goede info vinden. Ik lees wel steeds: het kan geen kwaad en het verschilt per vrouw, maar meestal lees ik toch wel: meer zin, fijner gevoel enz.

Ik ben nu 5 maanden zwanger en bij mij is dat dus echt helemaal niet zo. Ten eerste heb ik bijna nooit zin. Het is er nu al 1,5 maand niet van gekomen. Nu voel ik me ook niet al te denderend, maar dan nog! Is toch wel lange tijd en het gekke is dat ik het eigenlijk niet mis, mijn lijf heeft er duidelijk echt geen behoefte aan (wel schuldgevoelens richting man!). Maar ook de paar keer dát we het tijdens de zwangerschap gedaan hebben, voelden helemaal niet fijner, intenser. Ik vond het juist pijnlijker en het kostte me veel meer moeite om klaar te komen.

Wie herkent dit? Ik maak me echt zorgen en hoop maar steeds dat het nog tijdens de zwangerschap, of anders in ieder geval erna, weer goed komt!

groetjes

#3102246 Quote

hallo,

wat een verschillende verhalen he ……bij ons gaat het er wel ff iets anders aan toe sinds ik zwanger ben.ik zou haast gaan denken dat mijn man blij is dat ie naar zijn werk kan…..ik las ook dat er al 3x sex geweest was na 18 weken.De eerste 2maanden vonden wij het samen ook best eng om sex te hebben maar daarna hebben we onze schade wel in gehaald en halen nog steeds in.Ik denk dat we het misschien 3dagen niet hebben gedaan van de 26 weken nu.Klinkt allemaal erg goed he…maar kan je ook vertellen dat het ontzettend vermoeiend is hoor whahhahah.Gewoon heel de dag door zin hebben in sex is echt vermoeiend vandaar dat mijn man blij is dat ie de hele week werkt;-) Wel leuk die verschillende gevoelens te lezen zo

Groetjes Corina

#3102271 Quote

hoi,
    Ik kan hier eigenlijk niet zo over meepraten, maar het lijkt me dat je lichaam erg aan het veranderen is en daarbij ook je geest. Het idee dat je iemand met je meedraagt en verantwoordelijk daarvoor bent, maakt misschien dat je onbewust erg voorzichtig doet en jezelf niet meer zo kan laten gaan.
    het is in ieder geval erg goed dat je het er over hebt lijkt mij, succes
    buurmeisje

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct