Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287623 Innestelings Bloed

• Auteur

hoi meiden,
    misschien hebben jullie een antwoord op mijn vraag?
    als je innestelings bloed verliest is dit dan heel weinig of toch wel een flinke hoeveelheid,
    en is het helder rood van kleur?
    X

#3102092 Quote

Hoi,

Ik weet dan innestelingsbloed donker is van kleur en niet helder rood. Het is zeg maar oud bloed.
    Helder rood bloed is niet goed, kan duiden op miskraam. Kan he…hoeft niet altijd natuurlijk.

Gr. Mickey (28 wk)

#3102113 Quote

Hallo!
    Ik moet je zeggen dat er volgens mij totaal geen vaste regels zijn gedurende de gehele zwangerschap!
    Ik dacht zelfs dat ik gewoon ongesteld geworden was toen het achteraf innestelingsbloed geweest bleek te zijn…. Dus geloof me dat waren dus niet een paar druppeltjes oud bloed!
    Als ik die symptomen hier neer zou zetten had iedereen aan een miskraam gedacht, kram en bloedverlies.
    Ben nu 36 wkn zwanger en de kleine is gezond (voor zover ze kunnen zien natuurlijk) dus maak je vooral niet te druk over wat bloedverlies en wacht t gewoon af!
    Succes en geniet ervan!
    Liefs L81

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct