Hoi dames,
Ik woon in Tilburg (Noord) en ben op zoek naar goede, flexibele kinderovang. Ik weet dat er een KDV hier zit, waar de meest vreemde verhalen de ronde over doen. Ikmoet de kinderen er al vanaf 7.30 uur naar toe mogen brengen en wb het ophalen moet dat ook redelijk flexibel zijn en laat kunnen. Verder moeten ze ook al jonge baby's opvangen.
Ik vind het best een belangrijke keuze die je moet maken zo…. Ikhad het eerst prima geregeld, mijn zoontje was 1 dag in de week bij mijn zus en de andere dag had mijn man OSV, De overige dagen was ik thuis en als ik dan al eens moest werken, dan kon mijn zus nog wel een keertje.
Maar nu hebben beiden ander werk, waardoor mijn man weer gewoon 5 dagen in de week moet werken en mijn zus geen vaste dag in de week meer vrij heeft. En mijn werk (leerkracht basisonderwijs) is niet zo flexibel da tik later kan beginnen of zo of dat ik ineens op een andere dag kan werken.
Wie heeft er goede ervaringen? Het mag trouwens ook in Oud-Noord zijn, of op de Besterd, omdat ik daar werk.
Bedankt alvast!
Patricia 32+4