Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287624 Kinderopvang In Tilburg Noord

• Auteur

Hoi dames,
    Ik woon in Tilburg (Noord) en ben op zoek naar goede, flexibele kinderovang. Ik weet dat er een KDV hier zit, waar de meest vreemde verhalen de ronde over doen. Ikmoet de kinderen er al vanaf 7.30 uur naar toe mogen brengen en wb het ophalen moet dat ook redelijk flexibel zijn en laat kunnen. Verder moeten ze ook al jonge baby's opvangen.
    Ik vind het best een belangrijke keuze die je moet maken zo…. Ikhad het eerst prima geregeld, mijn zoontje was 1 dag in de week bij mijn zus en de andere dag had mijn man OSV, De overige dagen was ik thuis en als ik dan al eens moest werken, dan kon mijn zus nog wel een keertje.
    Maar nu hebben beiden ander werk, waardoor mijn man weer gewoon 5 dagen in de week moet werken en mijn zus geen vaste dag in de week meer vrij heeft. En mijn werk (leerkracht basisonderwijs) is niet zo flexibel da tik later kan beginnen of zo of dat ik ineens op een andere dag kan werken.
    Wie heeft er goede ervaringen? Het mag trouwens ook in Oud-Noord zijn, of op de Besterd, omdat ik daar werk.
    Bedankt alvast!
    Patricia 32+4

#3102096 Quote

Hoi Patricia,

Hebben jullie ook gedacht aan gastopvang? Zelf werkte ik onregelmatig
    en ben ik na 1 jaar kdv overgestapt naar een gastouder. Over het
    algemeen veel flexibeler. Ik heb zelf geen ervaring in Tilburg, maar ik
    weet dat in Tilburg Kinderstad gastouderopvang aanbiedt. Maar er zijn
    vast nog meer instanties die hiervoor zorgen.

Judith

#3102178 Quote

hoi hoi,

mijn dochter die zit momenteel op de creche bij kdv Pinotta in Tilburg Noord, ze hebben daar verschillende groepen en ze nemen geloof ik ook al hele jonge baby'tjes onder hun hoede. Ik ben er altijd tevreden over geweest, en als ik ook zie hoe andere ouders met een gerust hart hun kindje daar achterlaten, zou ik me daar niet zo druk om maken.
    Je kan natuurlijk altijd een afspraak maken met iemand en vragen om een rondleiding en gesprek.
    Succes ermee!

liefs Amani

#3102197 Quote

Hoi Judith en Amani,
    Bedankt voor jullie reacties. Kinderstad is de organisatie waar mijn school ook mee samenwerkt (voor tussenschoolse opvang). Daar stond vandaag een heel stuk over in de krant. Daar wordt de opvang het duurst van heel Tilburg geloof ik.
    Ik had over Pinotta al eerder positieve verhalen gehoord. Hoort dat ook bij Kinderstad?
    Nou ja, ik ga in elk geval volgende week eens even bellen.
    Nogmaals bedankt,
    Patricia

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct