Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287626 Kinderwagen Trans4mer Mutsaert 2004

• Auteur

Wie weet welk type maxi cosi op de trans4mer van mutsaerts (2004) past? Ik had gehoord de citi, maar die heb ik gepast op de adapters van de kinderwagenbak, maar past dus niet. Wie kan mij helpen?? Alvast bedankt, gr. Jetske.

#3102107 Quote

Hallo,

Wij hebben ook een trans4mer van Mutsaert en hebben er een maxi-cosi van hetzelfde merk bij. We hebben alles bij elkaar 2e hands gekocht en deze past dus op het onderstel. Ik zou voor je moeten nakijken hoe het model heet, dat weet ik zo niet. Ik vind hem zelf alleen niet zo heel handig voor de allerkleinste kindjes.

Zelf wil ik  een maxi-cosi van het merk maxi-cosi zelf. Die moet er als het goed is ook gewoon op passen. Je moet alleen de juiste bevestiging hebben.

In de winkel kun je neem ik aan vragen welke soorten passen. Mocht je twijfelen, neem dan het onderstel mee naar de winkel of ga naar een winkel waar ze de trans4mer verkopen, dan kunnen ze het daar uitproberen.

Succes ermee!
    Lyanne

#3102143 Quote

Hey
    Wij hebben ook de transformer en een maxi cosi van het merk maxi cosi en die past er gewoon op hoor.
    Dan zou die bij jullie er ook op moeten passen toch ?

Groetjes Veron

#3102163 Quote

Hoi

Ik heb ook een tranformer. En ik heb een maxicosi van het merk maxicosie.Ik moet er alleen andere adapters opzetten en dan past de maxicosi er gewoon op. Maar je kunt het ook in de winkel even vragen hoe het zit.

Groetjes

#3102165 Quote

Hallo Veron,
    kun jij misschien nakijken welke maxi cosi dat dan is? De plus of de cabrio of de citi? Alvast bedankt! Gr. Jetske

#3102205 Quote

Hallo,

Het maakt niet uit welke maxicosi je erop zet. Alle types passen erop.
    Je moet alleen andere adapters erop zetten.

Groetjes Caroline

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct