Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287630 Draaipoging Na Eerdere Keizersnede

• Auteur

Hallo,

Ik ben nu 33+4 w. zwanger . Mijn kindje ligt in een
    stuit. Over 2 weken heb ik mijn eerste controle bij de gyn. Omdat mijn
    eerste met een keizersnede geboren is vraag ik me af of ze wel een
    draaipoging doen ivm het litteken.
    Een stuitbevalling zal er
    waarschijnlijk niet inzitten, omdat mijn 1e niet wilde indalen en niet
    door mijn bekken paste. Hij was erg grooten dit kindje is een stukje
    kleiner.

Wie weet er antwoord? Doen ze een draaipoging als je eerder een keizersnede hebt gehad?

Liefs mara26

#3102130 Quote

Bij mijn schoonzus hebben ze wel een draaipoging gedaan. Is uiteindelijk mislukt.

Maar mag je niet zelf kiezen, je hoeft toch niet accoord te gaan met een draaipoging als je dat niet wil?

Miep

#3102131 Quote

Hoi Miep,

Ik mag zelf kiezen hoor! Ik weet het ook nog niet, ben er zelf namelijk niet zo happig op.
    Maar ja, dan blijft alleen de ks nog over!

Bedankt voor je reactie

Liefs mara26

#3102187 Quote

Hallo Mara,
    Ik weet niet of draaien lukt bij jou maar wat ik wel weet is dat je na twee keizersnedes ws niet meer gewoon mag bevallen.
    Ik weet niet of je eventueel nog een kindje zou willen?
    Als het kan zou ik toch maar proberen om het kindje te laten draaien, na een gewone bevalling ben je echt veel sneller hersteld dan na een kzs.
    Ben zelf twee keer bevallen met een kzs en dat herstel duurde echt wel 6 weken en als ik dan nu vriendinnen zie lopen die gewoon bevallen zijn die zijn met plus minus 2 weken weer instaat om alles zelf te doen.
    Groeten Marieke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct