Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287633 Hartje

• Auteur

dag lieverds,
    Gisteren heb ik het hartje horen kloppen, dat is echt ongelooflijk, nog maar zo groot als een vingertopje en dan al zo tekeer gaan?????? Hu? kan dat dan? het is nu 7weken. De vader die 2000 km verderop zit en niet durft te komen heb ik nog aan de telefoon gehad tot 1 uur 's nachts. Hij is dus helemaal niet blij met de situatie en bang dat hij zijn ruige leventje gaat verliezen. Maar ik ben helemaal niet blij met hem en hoop dat ik een lieve man ontmoet die voor mij gaat. Het liefste ban ik hem uit mijn leven.
    Heb net de film zus en zo gezien, het leek wel veel op mijn situatie nu.
    Was vandaag weer erg misselijk, maar wil niet kotsen. Ik durf nu eindelijk een beetje blij te zijn.
    welterusten allemaal
    buurmeisje

#3102135 Quote

Hoi buurmeisje,

Vervelend zeg, dat de vader van je kindje niet blij is met de situatie….maar ik ben blij dat jij ervan kan genieten.
    Succes.

Liefs Niek

#3102137 Quote

Hoi Buurmeisje,
    Wat goed dat je er lekker van kunt genieten. Maarre….heb je het hartje horen kloppen met een doptone? Weet je dan wel zeker datje pas 7 weken zwanger bent, is het niet langer (zou helemaal een verrassing zijn natuurlijk). Ik heb bij deze zwangerschap met 9 weken eendoptone op mijn buik gehad (ze dachten dat het er 2 waren), maar er was nog niets tehoren, omdat het kindje zich nog achter mijn schaambeen had verscholen. De vk zei dat ze in hun praktijk daarom pas vanaf 12 weken (normaal gesproken) proberen te luisteren.
    Heb je binnenkort een echo?
    Het is erg spannend zo he? Jammer dat je er alleen voor staat, maar die man om wie de wereld draait, zoals hij zelf denkt, is het niet waard.
    Liefs,
    Patricia 32+5

#3102207 Quote

hoi,
    De gyneacoloog deed iets in de vagina en toen zag ik het op t scherm, het is echt 7 weken en ik zag t (erg vaag) bewegen.
    buurmeisje

#3102221 Quote

Oh, je hebt een inwendige echo gehad, nee, dan kan het!
    Ik dacht dat ze met de doptone hadden geluisterd en dat kan volgens mij zo vroeg nog niet goed. Vandaar!
    Groetjes,
    Patricia

#3102227 Quote

Mooi he?
    Ik las net je verhaal over je familie. Ik hoop dat nu je dit gehoord hebt je toch weer even lekker blij kunt zijn en ervan kunt genieten. Het is een wonder

juffie

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct