Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287639 Waar Kopen Jullie Het Linnengoed

• Auteur

hallo,
    ik ben vandaag 22 weken zwanger en ik heb in de loop van tijd al aardig wat spullen verzameld.ik koop af en toe wat,als ik ergens tegenaan loop,of in de stad ben en me iets te binnen schiet.zo kom ik niet met 20 tassen en een lege beurs thuis.de volgende aanschaf gaat worden de lakentjes voor ledikant en wieg en hydrofielluiers.ik ben geneigd om gelijk naar de prenatal te gaan omdat ik eigenlijk niet weet in welke winkels ze dit nog meer hebben.waar kopen jullie je spulletjes?
    groetjes kari

#3102160 Quote

He Hallo! Ik heb mijn lakentjes en beddegoed bij de hema vandaan. Het is niet heel bijzonder mooi maar ook niet duur. Succes!

groetjes Esther (32+4)

#3102164 Quote

Wij hebben lakentjes bij de Hema, en v&d vandaan. Beddegoed gekregen (komt bij de C&A vandaan) en hier in den haag hebben wij een winkel genaamd Zwennes, die heeft ook erg leuk beddegoed (alleen wat duurder dan prenatal)

Succes met het vinden van leuk beddegoed!

Groetjes Claudia 33 wkn & 4 dgn

#3102167 Quote

Ik heb mijn beddengoed bij het babypark gehaald. Wel behoorlijk prijzig, maar wel hele leuke dingen.

groetjes Danique
    33w3d

#3102186 Quote

Hoi,
    Ik heb het gekocht bij van Asten in Tilburg. Ik werd daar ook geod geholpen over wat ik wel en niet nodig had, mijn lijstje was veel te lang.
    Nu, voor mijn tweede koop ik wat bij babyandmore.nl. Dat is wel zo handig, want het wordt thuisbezorgd! Alleen hydrofielluiers worden daar neit verkocht, maar dieheb ik nog.
    Groetjes,
    Patricia

#3102190 Quote

Hoi,
    lakentjes, hoeslakentjes en sloopjes heeft mijn moeder gemaakt van leuke lapjes van de markt. Hydrofielluiers kun je goed bij Zeeman of Hema kopen.
    Groetjes V.

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3102206 Quote

Hoi,

De lakentjes voor het ledikantje en wiegje zijn heel goed zelf te maken (als je een beetje handig bent). Op een markt of in een stoffenwinkel zijn heel goed speciale leuke stoffen te koop.
    De hoeslakens van de hema vind ik zelf de prettigste. Ook de badstof hoezen voor het aankleedkussen kun je daar beter halen.

Ik vond zelfs de (katoenen) dekentjes van de hema prettiger.

Tegenwoordig heb je hydrofiele luiers met figuurtjes en in kleur. Dat is veel vrolijker dan die saaie witte. Ik heb ze tot nu toe alleen bij Prenatal gezien. Daar hadden ze afgelopen weekend ook een aanbieding.

Nog een tip:
    Loop eens wat vaker een prenatal e.d. in voor lakentjes enzo. Mijn ervaring is dat ze namelijk ook regelmatig uitlopende collecties afprijzen. Als je het niet erg vind om verschillende sets te hebben kan dit ook voordelig zijn.

#3102261 Quote

He Kari!!! Lekker aan het shoppen voor de kleine???? Hahahaha…..
    Hoe is het met je??? Al weer 22 weken, gaat de goeie kant op he?! Voel je je nog goed verder?
    Ik ben bijna 38 weken en ben het zooooooo zat! Maar goed, er is nog weinig actie in the house, dus het kan zo nog wel eenb week of 2/3 (of max. 4…) duren. Geduld geduld geduld……
    Om ook nog maar even antwoord te geven op je vraag: ik heb veel gekocht bij de hema en prenatal en v&d. Als je de aanbiedingen goed in de gaten houdt, kan het je een hoop schelen. Leuke en gekleurde hydrofielluiers zijn wel leuk, maar soms ook wat duurder. En mijn ervaring is dat je ze zo vaak gebruikt en dus ook wast, dat ze altijd wat groezelig worden. Koop dus gewoon simpele witte…..da's in ieder geval mijn ervaring!!!
    Nou meid, sterkte en je hoort nog wel van me!
    Groetjes, Patricia

#3102212 Quote

P.S. De HEMA heeft ook gekleurde hydrofielluiers hoor!

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct