Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287644 Een Gevoel

• Auteur

Hoi,
    dit heeft niet zo veelmet zwangerschap te maken, maar ik moet het verhaal toch even kwijt.
    De zus van mijn man had me een tijdje geleden beloofd mijn zoontje af en toe eens op te vangen, omdat ik rust moest houden. Maar meteen kreeg ze last van haar schouder en kon niet meer tillen. Vorige week was het zo erg, dat ze niet meer kon lopen van de pijn en als ze moest hoesten kwam er bloed mee.
    De huisarts stuurde haar direct door naar het ziekenhuis, foto's gemaakt en het bleek dat er iets op haar longen zat. Deze week heeft ze diverse onderzoeken gehad en vandaag kreeg ze de uitslag, dat ze een tumor heeft. Op twee plekken achter haar borstbeen en in haar schouder. Volgende week krijgt ze meer onderzoeken en dan wordt een behandelplan opgesteld.
    Ik ben momenteel bijan 33 weken zwanger en ik vind alles zo dubbel.
    Ze wordt de peettante van ons kindje, dat was al afgesproken (we wonen in het zuiden en zijn katholiek), maar het is gewoon allemaal heel raar.
    Bedankt voor het lezen van mijn verhaal!
    patricia

#3102188 Quote

ppppfffff patricia wat zal jij je klote voelen meis…ik ken het gevoel wij hebben zon soort gelijk bericht gekregen afgelopen woensdag over mn schoonmoeder kanjer van een mens dat het kwaadaardig is en zit in haar darmen ……..ooo wat naar voor je en je zus en heel je familie natuurlijk ik hoop dat er iets aan te doen is en dat ze zeer zeker nog kan genieten van julllie kleintje……dikke knufffffffffff en kop op wijffie ik leef mee

#3102198 Quote

Wat verschrikkelijk. Ik heb je net nog gemailt, daarna in bad geweest en toen pas op het forum gekeken. Mijn mailtje gaat nu wel heel erg over ditjes en datjes als ik dit van je lees. Dat boeit nu naturlijk van geen meter.
    Wat erg voor jou, je schoonzus en je man natuurlijk. Ik hoop dat het niet uitgezaaid is, daar ben  je natuurlijk  altijd meteen bang voor. Hebben jullie haar al gesproken of gezien?

Veel sterkte Patries, ik denk aan je

Groetjes Juffie

#3102216 Quote

Hoi Corina en Juffie,
    bedankt voor jullie lieve reacties. Corina, jij natuurlijk ook veel sterkte met je schoonmoeder. Zoiets is gewoon altijd heel dubbel!!
    En juffie…ik hebje al teruggemaild maar jij kon dit natuurlijk niet weten. En dat geeft ook helemaal niet. Het was fijn om er even niet aan te denken.
    Liefs voor jullie beiden,
    Patries

#3102222 Quote

patricia
    wat een akelig rotnieuws voor je.
    buurmeisje

#3102641 Quote

Vandaag weer een slecht bericht gehad. De ondezoeken hebben uitgewezen dat alles kwaadaardig is en is uitgezaaid naar longen, rug en lymfestelsel. De artsen weten nog niet wat ze ermee moeten en er volgt nu weer een week van onderzoeken en afwachten. In elk geval is opereren geen optie, omdat alles daar te ver voor gevorderd is!
    Ik kan momenteel alleen maar huilen, maar ik weet dat te veel stress ook weer niet goed is voor mijn kleintje. Ik doe dus mijn best om het af en toe te vergeten.
    Bedankt weer voor het lezen!
    Patricia 33+5

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3102643 Quote

Hoi meid

Ik weet eigenlijk niet wat te zeggen op zo ´n slecht bericht.
    Ik wil je graag een onder de riem steken, maar welke woorden zijn hier nu sterk genoeg voor. Volgens mij zijn er die niet ik wil je echt heel veel sterkte wensen en hoop dat je de kracht hebt hier mee om te gaan. Zo zie je maar weer dat alles zo dicht bij elkaar ligt, goede en slechte tijden.
    Veel iefs Linda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct