Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28765 Vraagje

• Auteur

Hoi  meiden,

Ik heb op dit moment last van brandend maagzuur en mijn buik 'borrelt' zo af en toe.
    Vorige week was mijn afscheiding dun en doorzichtig, wat volgens mij kan wijzen op een eisprong. Manlief en ik hebben goed geklust, om de dag.
    Nu dus brandend maagzuur en mijn buik borrelt als ik lekker op de bank lig, of op bed.

Zou dit kunnen wijzen op een zwangerschap?
    Natuurlijk weet ik het volgende week pas zeker, maar ik vind het zo spannend.
    Herkend iemand deze verschijnselen???

Liefs, Go

#2939589 Quote

Ha Famke,

Ik voel meestal mijn eisprong wel, dan heb ik last van een ongesteldheidsgevoel en denk ik altijd even na over de tijd van de maand. Oh, ja denk ik dan, 2 weken na mijn 1e dag ongesteldheid.
    Gekke is dat ik het deze maand niet heb gevoelt, maar volgens mij wel heb kunnen zien aan mijn afscheiding.

Het wachten duurt zo lang.
    Mijn NOD is volgende week woensdag. 23 januari.
    En jij???

Bij mijn 1e 3 zwangerschappen was het bij allemaal de 1e maand raak.
    Helaas 2 miskramen gehad en daarna een mooie zoon.
    Heb jij al kinderen?

Liefs, Go

#2939592 Quote

Hey,

Ik kan je ook geen antwoord geven uit ervaring, al heb ik nu ook last van mijn onderbuik, een soort licht spierpijn gevoel (moeilijk te omschrijven).
    Ook maagzuur heb ik last van, vooral als ik net op bed lig.
    Dat rare gevoel in mijn buik heb ik al sinds mijn eisprong, het voelt een beetje aan als eisprong alleen dan minder heftig….. snap je het nog…..
    Mijn NOD is overmorgen, en ook de laatste 2 dagen wachten duurt nog verschrikkelijk lang….. misschien gooi ik er morgen al een testje tegen aan…

Liefs Phoebe

#2939600 Quote

Hai Go,

Mijn NOD is tussen 24 en 29 jan. Ik heb een heel onregelmatige cyclus, dus daarom tel ik er altijd maar wat dagen bij.
    Ik heb een zoontje van 2 en een half en in april 2007 heb ik een miskraam gehad. Daarna zijn we bij de gyn beland omdat ik na die mk een half jaar niet ongi ben geweest! Dat is nu weer een beetje op orde, zij het onregelmatig. Ik slik nu Clomid. Heb pcos, zei de gyn.
    Misschien kan ik wachten tot begin feb om te testen, maar ik heb altijd testen in huis, dus die zullen wel niet dicht blijven zitten tot in feb!!
    Hopen dat het nu eindelijk raak is. Met mijn zoontje was het de eerste keer raak, ons wondertje!! Mijn tweede zwangerschap in de 6e ronde.

Liefs Famke

#2939604 Quote

Hey Phoebe,

Ik heb dat brandend maagzuur ook als ik op bed lig.
    Het rommelt echt een beetje in mijn buik.
    Jij kunt dus al snel testen…………spannend.

Hey Famke,

Ik weet hoe moeilijk het is om te wachten met de zwangeschaptesten.
    Ik heb volgende week woensdag mijn NOD, en ik wil wachten tot zaterdagochtend met testen (als ik nog niet ongesteld ben geworden natuurlijk)

Leuk dat jullie er zijn om even me te kletsen, doe me goed.
    Even mijn verhaal kwijt.
    Wij houden het nog stil dat we het weer aan het proberen zijn.

Liefs, Go

#2939609 Quote

ja, dat stil houden is ook nog moeilijk he….. eigenlijk wil ik het heel graag tegen mijn moeder zeggen, maar het is maar goed dat ik dat nog niet gedaan heb want dan had ik haar al 6x ( en misschien binnenkort voor de 7de keer) teleur moeten stellen.
    Tuurlijk kan ik ( en jullie neem ik aan ook wel) het er met mijn mannetje over praten, maar dat is toch anders….

Liefs Phoebe

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2939614 Quote

He,

Zeker is dat anders.
    Ik heb het bij een beste vriendin niet voor me kunnen houden, ik vertel tegen haar alles en afgelopen donderdag was ik zo blij dat ik het even kon uiten………….
    Ze weet dat ik volgende week woensdag mijn NOD heb, en de donderdag daarna (na 1 dag) heb ik weer met haar afgesproken.
    Ik vertelde al……of je moet me even opbeuren (als ik ongesteld ben geworden) of………….je moet met me in spanning meeleven, want als ik niet ongesteld wordt test ik volgende week zaterdag en weet ik die avond nog niets.

Liefs, Go

#2939624 Quote

Dat je het geduld heb om tot zaterdag te wachten als woensdag je nod is… die van mij is overmorgen en dat gooi ik er gelijk een test tegen aan (als ik het morgen al niet doe……..)
    Maar mijn beste vriendin weet het ook, en die leeft ook echt iedere maand met me mee.

Liefs Phoebe

#2939635 Quote

Ik wil het eigenlijk op mijn gemak doen, samen met mijn man.
    Op zaterdag kun je samen opstaan, ik doe het altijd met ochtendurine……..
    Verder heb ik gemerkt met mijn vorige zwangerschappen dat ik niet zo heel snel het hormoon aanmaak, dus ik hoop te kunnen wachten tot zaterdag, maar dit is wel heel moeilijk. Ik heb ook nog een test thuis liggen, van de vorige zwangerschap over, dus wel aantrekkelijk om inderdaad woensdag meteen te doen………….

Liefs, Go

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen