Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287650 Ongie Gevoel

• Auteur

hallo zwangeren ,

ik ben net nieuw hier op het forum en kom van de zwanger worden ,
    en ik heb een vraagje aan jullie ik ben vier maanden bezig om zwanger te worden en nu was mijn nod 11 okt en nog niet ongie en normaal ben ik het elke keer op tijd en heb al twee testen gedaan maar negatief , en moet wel vaak plassen sneller moe en een week voor me nod al het gevoel dat ik ongi moet worden zo een zeurig gevoel   en nu nog maar ik word maar niet onesteld   zou ik toch zwanger kunnen zijn ? mischien weten jullie iets of hebben dit ook meegemaakt

liefs pris21

#3102292 Quote

Hallo,

Ben nu zwanger van de 2e, bij beide kindjes had ik het gevoel dat ik ongesteld moest worden.

Misschien kun je een andere test proberen, ik had die van clearblue, gaf direct een duidelijke plus en ook 1 van de etos gedaan, maar daar zag ik amper dat ik zwanger was.

Heel veel succes!!!

#3102299 Quote

Hoi Pris,
    Bij mij was de ene test ook nit positief en de andere wel. Wat nu heel moeilijk is is een paar dagen afwachten en dan nog eens een test doen. Het kan best zijn dat je net niet voldoende HCG in je urine hebt. Je kunt ook een afspraak maken met je huisarts en vragen of die een test wil doen.
    Sterkte en wij hopen voor jou dat het nog positief wordt.
    Patricia

#3102300 Quote

hallo,
    bedankt voor jullie reactie , ik ben nog steeds niet ongi en 1 test van etos gedaan en 1 van clear blue en allebei negatief ik wacht tot woensdag dan ben ik een week overtijd en dan ga ik langs de huisarts ik hoop dat het raak is en dat ik me gauw kan aan sluiten bij het zwanger forum .

en ik wil jullie ook hartelijk feliciteren met de zwangerschap geniet ervan !!!!

veel liefs pris21

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct