Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287651 Ik Weet Het Niet Meer

• Auteur

Hoi allemaal

Ik moet even mijn twijfels en angsten  eruit gooien.
    ik heb al een aantal dagen zo'n enorm voorgevoel dat het niet goed zit in mijn buik, ik wordt er bang van.
    Ik heb een voorgevoel dat het kindje in mijn buik niet leeft of er zelfs niet is.
    Heel in het begin was wel eens eeen heel klein beetje misselijk en voorige week had ik wel af en toe wat pijnlijke borsten ,maar ik voel nu helemaal niets meer, ik voel me helemaal niet meer zwanger of zo. Zelfs mijn tepels zijn minder donker en de aderen die erover heen lopen lijken minder duidelijk.
    het makt me zo bang. Het liefst zal ik nu meteen een echo willen om te kijken of er wel wat zit en of het wel leeft. Ik wil   dat dan toch liever nu weten dan over een paar weken.   Maarja het is nu zaterdag en dan kan dat dus niet.

Hebben meer mensen dit gehad en blijken dan toch nog gewoon zwanger te zijn??
    Of is de kans wel heel erg groot dat ik niet meer zwanger ben..
    Vinden jullie dat ik nu gewoon de dokter of verloskundige moet bellen of gewoon even moet afwachten en maandag maar moet bellen.
    Ik ben overigens nog maar 7 weken of zoiets zwanger.
    dus tja de kans is groot dat het mis is

liefs silvia

#3102248 Quote

Hoi Silvia,

erg is dat dat angst gevoel ik ken het had het precies zo …..ik had dan wel met de 7weken al een echo maar ook ik voelde niets behalve pijnlijke borsten……dat je het gevoel hebt niet zwanger te zijn zou dus goed kunnen maar als het je gerust steld zou ik zeker maandag even de vk bellen.Dan weet je het iig zeker he.

Groetjes Corina
    en succes en doe kalm aan

#3102249 Quote

Hallo,

Als je je echt zoveel zorgen maakt zou ik gewoon even met de verloskundige bellen, daar zijn ze voor.

Ik wil je veel succes toewensen, het is ook erg spannend allemaal!

Groetjes Sandra

#3102250 Quote

Hoi,

Wat naar dat je een rot gevoel hebt
    Als ik jou was zou ik gewoon even de verloskundige bellen en je verhaal vertellen, ze kan je misschien met rust stellen en je verder vertellen wat je het beste kan doen.
    Ook al is het nu zaterdag, de verloskundige kan je altijd bellen toch?
    Ik zou niet het hele weekeind hier mee rond blijven lopen, misschien is er wel niks aan de hand.
    Gewoon bellen dus!!
    Kop op en hou de moed erin.
    Succes en ik hoop het beste voor je

Lfs Niek

#3102253 Quote

Hoi Silvia,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! In de eerste weken had ik ook heeeeeel weinig klachten, die kwamen bij mij na 9 wk, toen was ik misselijk en had ik pijnlijke borsten, maar dit duurde ook niet lang hoor. Ik kan je vertellen dat je je geen zorgen hoeft te maken, de ene vrouw heeft soms niet eens 'klachten' of zijn deze heeel klein. Je kan natuurlijk de verloskundige even bellen. Maar ik zou me niet te druk maken, zolang je geen krampen hebt of bloedverlies (en zelfs dan hoeft er niets aan de hand te zijn) is er helemaal niets aan de hand. Ik hoop dat je alsnog een prettig weekend hebt!

Liefs mickey (28 wk)

#3102282 Quote

Hoi,
    vervelend dat je zo in onzekerheid zit en je lijf je geen zinnige dingen kan zeggen. Zoals Mick al zegt, het hoeft echt niks te zijn. Ik had ook dat ik de ene dag veel voelde en soms dagen niks. En alles was zo onwerkelijk dat ik zelfs na een echo moeite had om te geloven dat er echt een klein levend mensje in me zat.
    Probeer je in elk geval niet te druk te maken, want dat is voor jezelf en het kind zowiezo niet goed.  Ik zou proberen zekerheid te krijgen door met de verloskundige te bellen.
    Heel veel sterkte.
    Groetjes V.

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3102511 Quote

Hoi allemaal,

bedankt voor jullie reacties.
    Ondertussen heb ik sinds vanochtend wat bloedverlies, eerst was het donker van kleur maar nu is het helderrode afschijding. Het is niet veel alleen maar bij het afvegen. het kan natuurlijk vanalles zijn en hoeft niets ergs te zijn maar mijn gevoel zegt dat het niet goed is.   De verloskundige zegt overigens dat je met 6 weken nog geen echo kund krijgen omdat het te vroeg is, maar bij de eerste had ik wel met 6 weken een echo en daar zag je wel een hartje kloppen.
    Ik ga morgen gewoon even bellen denk ik.
    Mischien heeft het gewoon niet zo mogen zijn en is dit kindje niet voor leven vatbaar en daar heb ik dan vrede mee als het mis gaat maar dit wachten is echt verschrikkelijk

heeft iemand hier ervaring mee??

liefs silvia

#3102914 Quote

een tip
    bel je huis arts en vraag naar een verwijskaart voor de gyn.
    leg de situatie een beetje uit ( met een beetje overdrijven ) zeg dat je er nachten van wakker ligt enz…
    en je hebt trouwens recht op een termijn echo bij de gyn.

hoop dat het je goed gaat kussies vero

#3102939 Quote

Hoi Silliebillie,

Hoe gaat het met je? Weet je al wat meer?

Groetjes Juffie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct