Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287652 Uitgeteld In Juni Wie

• Auteur

hoi

ik ben 29 jaar mijn schuilnaam is de geboortedatum van mijn dochter haha ben in juni 2007 8 jaar samen met mijn man waarmee ik op 4 oktober 2005 mee ben getrouwd
    ben nu zwanger van een tweede wel heel pril maar maakt niet uit we moeten maar ff die drie maanden door daarna iedereen vertellen
      ik vind het wel leuk om te kletsen met meiden die ook in juni uitgeteld zijn nou laat wat van je weten
    groetjes 28012005

#3102257 Quote

Hallo,
    ik ben zwanger van mijn eerste en ik ben 5 juni uitgerekend. Als je wilt kletsen lijkt het me erg gezellig. Ik hoor het wel van je.
    Groetjes Sharon.

#3102260 Quote

Hallo daar, gelukkig nog meer zwangere dames in een vroeg stadium!

Ik ben ook juni 2007 uitgerekend, volgens mij de 15e. Ga 20 november voor een echo en dan zullen we de echte datum wel te horen krijgen!

Heel spannend allemaal.

Ben ook erg benieuwd hoe iedereen gaat reageren als ze horen dat de 2e bij ons op komst is!!!

Nou tot horens!

Groeten Sanita

#3102265 Quote

Hoi Hoi,

Ook ik ben nog maar heel pril zwanger. Ik ben rond 12 juni uitgerekend van mijn tweede kindje. Mijn eerste zoontje wordt 11 november een jaar. Ook bij ons was het meteen na de eerste keer weer raak. Tsja. . . ik ben er vanuit gegaan dat het misschien wel een tijdje kon duren, maar zo snel . . . We vinden het geweldig en meteen gaat dan ook alles in werking: we zullen een dubbele kinderwagen moeten kopen (oeps, past niet in mijn kleine autootje), nieuwe kinderkamer voor onze zoon en alles weer van zolder halen. Mijn zoontje weegt op dit moment 10 kilo en 320 gram (gisteren gewogen). Ik moet eerlijk zeggen dat ik blij zal zijn als hij zijn eerste stapjes kan zetten en dat zal denk ik wel een dezer dagen gaan gebeuren, want tillen wordt voor mij steeds lastiger. Nu omdat hij heel beweeglijk is en 10 kilo is niet niks (zelf weeg ik 52 kilo, ben mijn vorige zwangerschap heel erg afgevallen). Laat staan straks met een buik(je) Ach . . . geen zorgen voor de dag van morgen.

Gezellig om elkaar op de hoogte te houden!
    Ik gebruik ook nog even een andere naam (. . . ) , maar na 12 weken de echte!
    Groetjes van . . .

#3102281 Quote

Hoi,

Komen jullie naar het juni 2007 forum (via forum, zwanger, en dan helemaal onderaan de lijst)? Hier zijn al meer dan 25 juni mama's om mee te kletsen!

Ingeborg
    (6 weken + 5 dagen)

#3102283 Quote

hoi hoi

Ik ben Karin en weet net 2 dagen dat ik zwanger ben. 8 juni is "D-day". Op mijn eigen verjaardag. De reden dat ik het nog maar net weet is omdat de eerste test uitwees dat ik niet zwanger was en na een paar weken nog maar eens een test gedaan, en die wees uit dat ik wel degelijk zwanger ben. Geweldig!!! Ook ik ben nog maar net gestopt met de pil dus dat ik nu al zwanger ben had ik ook niet helemaal opgerekend.
    Verder voel ik me wel goed. Ik heb eigenlijk nergens last van, alleen wil ik het zo graag aan mensen vertellen en leuke dingetjes kopen. Ik heb het idee dat mensen het aan me kunnen zien ofzo………

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3102284 Quote
    Hoi, ik ben Jolanda, 34 jaar en ik ben 18 juni 2007 uitgerekend van m'n tweede kind. Ik heb al een zoon van 13 jaar dus voor mij is het al een tijd geleden dat ik zwanger ben geweest, moet er ook weer heel erg aan wennen. Wij hebben al een boel vrienden verteld van ons blijde nieuws omdat we dit echt niet voor ons konden houden. Nu maar hopen dat het allemaal goed gaat. Groetjes!!
    #3102362 Quote

Hallo allemaal

Wat leuk nog meer JUNI moeders
    Ik ben Peggy ben 22 jaar heb een zoontje van 3 jaar.
    Ikzelf ben 12 juni jarig me zoontje Eluciano is 6 juni jarig en nu ben ik weer uitgerekend in juni en wel op 9 juni.
    Leukt me leuk om met jullie gezellig te kletsen en elkaar de nieuwe ontwikkelingen te vertellen

Groetjes Peggy

#3102399 Quote

hoi, kwam je op het zwanger worden forum al tegen en nu mag ik je gelukkig volgen naar dit forum! En als het goed is zijn we gelijk uitgeteld namelijk 22 juni als ik het goed onthouden heb . heb net de test gedaan, nadat ik zaterdag een twijfelachtige test had, zondag negatief maar vandaag dik positief!!!

mijn schuilnaam is annabel, ben 27 jaar en dit wordt ons eerste kindje. De aanstaande papa is 36 jaar.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct