Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287653 Ik Hebhet Even Helemaal Gehad

• Auteur

Hoi dames,
    nou, ik heb het dus even helemaal gehad. Nou was hier net een man die een muurtje moet komen stuc-en en die man was zo vermoeiend. Ik kon het niet goed opbrengen om vriendelijk tegen hem te doen, erg he? Gelukkig is 'ie nu weg, maar ja, zonder dat gestucte muurtje kunnen we niet verder aan de babykamer…..dus hijkomt nog terug. In elk geval woensdag en mogelijk donderdag ook nog. BAAAAAAAAAAH! (dit roep ik nu ingedachten heel erg hard en ik kijk er heel erg chagrijnig bij)
    Zo, dat ben ik kwijt, lucht op zeg in gedachten even schreeuwen.
    Ik denk dat ik vanavond maar met de kippen op stok ga.
    Patricia

#3102255 Quote

Hoi Patriesja,
    ik moest eigenlijk wel even lachen om je verhaaltje…zoooooo herkenbaar! Ik denk dat we dat allemaal wel es hebben hoor!
    Veel "plezier"met de kippen en doe rustig aan he.
    groetjes,
    Sandra

#3102270 Quote

haha, ja die bouwvakkers kunnen erg lastig zijn, met harde muziek en vieze poten door het huis. Ach, denk maar zo, het zijn ook mensen en hij weet misschien niet beter. Probeer er maar een grapje van te maken en het is maar tijdelijk. Als hij zijn werk af heeft ben je er vast erg blij mee.
    buurmeisje

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct