Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287654 1e Of 2e Ronde Zwanger

• Auteur

Hallo,

Ik ben Niek 25 jaar en veel te vinden op het forum "zwanger worden"

Ik wil jullie allereerst hartelijk gefeliciteren.

Ik zit in ronde 1 en heb maandag mijn NOD.
    Denk dat ik morgen al ga testen….kan niet nog een dag wachten
    Kan ik dan eigenlijk al testen (1 dag eerder)

Mijn vraag is eigenlijk dat ik heel erg benieuwd ben welke mensen en hoeveel mensen er hier zwanger zijn geraakt in ronde 1 of 2
    Ik hoop namelijk dat het bij mij snel gaat lukken maar krijg het idee dat er niet veel mensen zijn die in de 1e of 2e ronde zwanger worden.
    Vandaar mijn nieuwsgierigheid…..en misschien ook wel een beetje zodat ik wat meer hoop blijf houden.
    Dank jullie wel.

Fijn weekeind.

Lfs Niek,

ps: 28012005 bevalt het hier een beetje??? Geniet ervan.

#3102259 Quote

Hè hallo!

Ik weet niet precies wat je bedoeld met 1e ronde, maar:

Bij mijn 1e kindje ben ik 1 x ongesteld geworden na het stoppen van de pil. Nu ben ik weer zwanger en precies hetzelfde verhaal!

Volgens mij komt dit niet zo heel erg vaak voor, maar wie ben ik, ik kan er ook helemaal naast zitten natuurlijk!

In ieder geval heel veel suc6 verder.
    Groeten Sanita

#3102263 Quote

Hoi,

Van onze dochter was ik in de 3e ronde zwanger en bij deze zwangerschap was het meteen de 1e ronde raak. Het kan dus wel …….

Moet er wel bij zeggen dat ik bij allebei de zwangerschappen al een paar maanden eerder  met de pil was gestopt om te kijken of mijn cyclus op orde was. Die was beide keren meteen regelmatig en daarna zijn we voor het echie gegaan met bovenstaand resultaat.

Groeten, mam van Laura (15w5d)

#3102266 Quote

wij zaten in ronde twee toen bleek dat we
    zwanger waren, van ons eerste kindje.

Maar ze zeggen inderdaad dat je beter er van
    uit kan gaan dat het een half jaar tot een jaar
    kan duren.
    Bij iedereen is het weer anders.

Groetjes rowie

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct