Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287655 Zwanger Van Kindje Nummer 2

• Auteur

Dag mensen!

Sinds afgelopen maandag weten mijn vriend en ik dat we in verwachting zijn van ons 2e kindje! Ik ben nu, voor zover ik het uitgerekend heb 5 week in verwachting, dus nog heel pril. 20 November ga ik voor de 1e echo en controle bij de verloskundige.

Onze 1e knul is afgelopen januari geboren en wij vonden dat we toe waren aan een 2e, het voelt gewoon goed.
    Ik ben nu, net zoals de 1e keer 1 keer ongesteld geworden na het stoppen van de pil en het was daarna meteen raak!
    Het leuke is nu, dat een vriendin van mij, nu 21 weken zwanger is van haar 1e en dat we nu lekker ervaringen uit kunnen wisselen…

Ik vind het ook erg prettig om alle ervaringen van alle dames hier te lezen, soms erg handig!

Ik zal hier regelmatig op te vinden zijn en jullie op de hoogte houden van mijn ontwikkelingen!

Groetjes voor nu!

#3102274 Quote

Hoi San,
    Gefeliciteerd met je zwangerschap. Geniet er lekker van. Ik ben ook zwanger van de tweede, ook redelijk kort op elkaar. Maar helaas niet zo kort op elkaar als jij, dat hadden wij ook wel gewild. Mijn zoontje is straks 19 maanden als het tweede kindjes geboren wordt.
    Ik vind de zwangerschap wel zwaard en ik elk geval veel zwaarder dan van mijn zoontje, maar elke zwangerschap is sowieso anders. Ikheb nu veelmeer lichamelijke klachten, maar datheeft er niets mee te maken dat het de tweede is, dat is gewoon toeval!
    We zullen elkaar hier niet heel lang tegenkomen, ik ben al 33 weken.
    Ik hoop dat alles goed met je gaat en dat je lekker kunt genieten van het groeiende wondertje in je buik.
    Liefs,
    Patricia

(en het is alweer gelukt er een banner bij te zetten! JOEHOE JOEHOE!!)

#3102276 Quote

Hallo Meid,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.
    Ik ben ook zwanger van nummer 2 en het word weer een zoon
    Mijn eerste zoon is al 4jr dus er zit wel wat meer leeftijdsverschil tussen.
    Ben 26 nov uitgerekend dus zal je niet veel spreken denk ik. Ben het ondertussen al beu haha.

Nou geniet van je zwangerschap.
    gr. debora

#3102853 Quote

Hallo,

Ik ben ook zwanger van mijn tweede. Ik heb al een dochtertje van 5. Er zit wat leeftijdsverschil tussen, maar dat vind ik eigenlijk wel fijn. Ze weet het nog niet, ik ben ook  pas 5 weken en 3 dagen. Ik kan niet wachten om het haar te vertellen, ik weet dat ze het heel erg leuk zal vinden. Het zal echt zo'n klein moedertje zijn die me overal mee wil helpen, dat doet ze nu al.  Ik vind het ook heel leuk, omdat ik er helemaal uit ben. Het is allemaal weer zo nieuw voor mij, die kleine kleertjes en kleine ieniemienie luiertjes en die flesjes en zo. Ik begin gewoon weer helemaal opnieuw. Heel spannend allemaal. Aanstaande donderdag de 26e heb ik trouwens mijn eerste echo. Ik ben heel benieuwd.

Groetjes Mariska.

#3102870 Quote

hallo,

ook ik weet sinds een dag of wat dat ik zwanger ben van onze tweede,
    onze dochter is in december geboren, 6 week te vroeg.
    ik ben nu 5 week zwanger, nog wel erg pril, mocht alles goed gaan dan zit er anderhalf jaar verschil tussen de twee, gezellig!

#3103044 Quote

hallo

ik ben ook in verwchting van de tweede.
    en ook zo 5 weken ik ben 3 juli uitgerekend.
    mij eerst is dan net 23 maanden zei is van 26 juli 2005

groetjes shirley

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3103112 Quote

Hoi hoi,

Ook ik ben zwanger van nummer 2!!
    Onze dochter word morgen 1jaar en is dus 18mnd oud als haar broertje/zusje komt!!
    Het lijkt me heeeeel druk 2 kleintjes maar wel heeeel gezellig!!!!

Liefs Liek

#3103185 Quote

hoi!

Ik ben ook zwnger van nummer 2, mijn oudste is nu 7 maanden en ben nu 8 weken zwanger en ze zullen dus 15 maanden schelen.
    Heb 22 nov. de 1e echo.
    Ben nu wel veel meer onzeker over deze zwangerschap, het is nu erg snel gegaan om weer zwanger te worden, in 1 x raak, terwijl we hier voor 1,5 jaar gedaan hebben

gr.

#3103261 Quote

hoi gefeliciteerd…
    Ook ik ben zwanger van nummer 2!!
    Het is nog wel een beetje kort 4 en een halve week maar wel heel leuk.
    Ik heb nu al een zoontje van bijna 16 maand.
    ben op 10-7 uitgeteld een dag voordat de eerste jarig is..

Veel succes met je zwangerschap en geniet ervan

Groetjes brenda

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct