Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287656 Vandaag Inleiden

• Auteur

Vandaag moeten we ons om half acht in het zkh melden om ons kindje in te laten
    leiden. Ben vandaag precies 14 dagen overtijd en dan grijpen ze bij ons in het zkh
    in. Vind het erg spannend allemaal maar als het goed is word vandaag dan toch
    eindelijk onze lieve zoon geboren.
    Na al dat wachten en vele male bezoekjes aan het zkh kijk ik hier echt heeel erg naar
    uit en zijn papa ook.
    Ook de familie kan al niet meer wachten.
    Ben wel benieuwd hoe dat allemaal gaat omdat ze er niet zo veel over zeggen in het
    zkh maar dat zal vandaag wel komen.

Jullie een fijne zondag toegewenst

Groetjes petra

#3102272 Quote

Hi Petra,

Jeetje spannende dag vandaag hoor!!
    Je krijgt een zoontje, geweldig, (op mijn verjaardag)…
    Ik hoop dat je een voorspoedige bevalling krijgt….
    De geboorte van je kindje is zoooo speciaal dus vandaag
    is jullie dag en straks heerlijk genieten van jullie prachtige zoon…
    Heel veel succes..

groetjes simone

#3102273 Quote

Hoi Petra,
    Ik ben er te laat voor, je ziet het pas als je je zoontje al in je armen hebt, maar ik zal toch vandaag aan je denken. Fijn dat nu aan het wachten een eind komt.
    enne Simone (toch, tja ik ben echt een zeef), gefeliciteerd met je verjaardag.
    Patricia 33w  

#3102279 Quote

Hoi Petra,

Ben eigenlijk al te laat want je bent al in het ziekenhuis!!!

Hoop dat alles goed is verlopen voor jouw en je kindje!!!

En hé laat ff weten hoe het is gegaan als het lukt en zijn naam, ook leuk natuurlijk!!!!

Liefs Sandy 17wk

#3102280 Quote

Spannend! Beetje raar ook lijkt me, dat je gewoon zeker weet dat hij vandaag geboren wordt. Heel veel succes en we horen het wel hoe het is gegaan.
    Groetjes V.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct