Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287658 Hormonen En Zo

• Auteur

Hiep hiep hoera,….wij zijn zwanger!! Maar dan die hormonen…HELP! Agressie (heb gister de stofzuiger mishandeld), het gevoel dat er een tornado door m'n lichaam raast en pijnlijke billen (wie herkent dit??). Borsten die al pijn doen als je er naar wijst en misselijk worden van de heerlijke tosti die m'n man met liefde heeft klaargemaakt. En toch….IK BEN ZWANGER…JIPPIE!!

#3102285 Quote

Gefeliciteerd met je zwangerschap, hartstikke fijn!!!!

het is grappig met die hormonen maar ik ben juist veel rustiger sinds mijn zwangerschap, ik laat alles maar een beetje over me heen komen. Waar ik het wel aan merk is dat ik zo'n keer of 3  flinke huilbuien heb gehad en  wat vaker  om dingen van TV.  
    liefs v MM 21wk5dg

#3102307 Quote

Proficiat met je zwangerschap!
    Tsja, helaas herkenbaar die hormonen. Maar ik heb wel gemerkt dat het wel scheelt hoe je je erop instelt. Ik probeer vaak om eerst even na te denken c.q. tot 10 te tellen voordat ik reageer en ik moet zeggen dat dat helpt.
    Ik kan ook echt sneller huilen om iets. Da's soms best lekker hoor. Lucht enorm op.
    Groetjes V.

#3102317 Quote

Hoi hoi,

haha ik moest lachen om je bericht.
    Ik heb precies hetzelfde.
    Huilbuien.. ik weet niet waar het vandaan komt.
    Mijn man hoeft maar iets tegen me te zeggen, en daar stromen de tranen al weer.
    Hij weet ook niet wat hij er  mee moet.

Maar  we weten dat het door de zwangerschap is..  Dat maakt het een beetje makkelijker.

Of ik voel me net een bom die elk moment kan ontploffen..

Dit ben ik helemaal niet gewend, dus ik weet zeker dat het door de zwangerschap is.
    Pijn in je billen had je het over, dat heb ik als ik heel lang zit. Ik ben rij-instructrice dus als ik een paar uur achterelkaar zit merk ik het ook. Maar het is niet heel erg.

Succes! Trouwens ik ben dinsdag precies 16 weken, en jij?

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct