Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28766 Wij Gaan Er Voor

• Auteur

hallo meiden ik ben nieuw hier wij zijn bezig om zwanger te worden ik hoop dat het heeeeelllll snel gaat!!! ben 1 jan gestopt met de pil ik kan niet wachten!! ben ik zo ongeduldig?. ik denk aan niks anders meerzijn er meer meiden net bezig met zwanger worden? doei doei

#2939608 Quote

Ja dat hopen we allemaal dat we heeeeel snel zwanger zijn hihi. Maar is heel normaal hoor die ongeduldigheid denk dat de meeste van ons daar wel last van hebben! Vooral dat wachten……..wel of niet ongi maar goed

Heel veel succes en plezier natuurlijk met klussen!

Groetjes Loth

#2939619 Quote

Hoi! welkom hier. Ik zit in mijn 1e ronde voor mijn 1e kindje dus ja…ik ben ook NET begonnen. Ik ben 4 januari met de pil gestopt en ik weet hoe je je voelt hehe.

#2939629 Quote

erg he!!! mijn vriend die is ook al heleeemaaal hiipppeer hahahaha ik hou je op de hoogte hoe het gaat tot snel!!!!

#2939640 Quote

hahaha dat geloof ik meteen. Hoe oud ben je als ik vragen mag? wordt je (hopelijk) een jonge moeder?

#2939648 Quote

wordt 29 in feb
    het wordt dan wel tijd voor een kleine!!

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen
    #2939661 Quote

oh kijk das prima op tijd nog.

#2939694 Quote

He Springkikkertje,

Ik las dat je in februari 29 wordt ik ook… Hoeveelste?

Ik de 21ste …. Leuk   gezellie ..hihihih

Grz Ber

#2939696 Quote

Hey Jarber,

Ik wordt de 23ste 29 jaar!
    Lekker dichtbij elkaar. Ben ook benieuwd wanneer springkikkertje jarig is. Zou lachen zijn als dit de 22ste is…

Groetjes

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen