Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

287662 Wel Of Geen Bedzeiltje - pagina 2

• Auteur

Wij hebben bij de eerste, nu 14 mnd, wel een zeiltje gebruikt, maar dan een waar een molton laag overheen zit. Verder deden wij hem alleen aan de onderkant; van kont tot tenen. In de wieg is hij niet nodig geweest, maar in het ledikant al meerdere keren.
    Ik heb een wat grotere maat gekozen en die overdwars in bed gelegd. Zo heb je heel veel ruimte om hem aan de zijkanten om het matras te slaan. Dan ligt ie lekker vast.

Mijn zoontje is een enorme woelwater in bed (ligt geregeld overdwars, achterstevoren, in een hoekje…), maar heeft nog nooit het zeiltje van zijn plek gekregen. Het ligt ook als eerste laag op het matras, dan een molton, dan een hoeslaken, dan je kind in slaapzak en ten slotte een deken met laken.

groejts
    greet

#3102360 Quote

Op wiegendood.nl staat de aerosleep nog niet eens is goedgekeurd en dat je in het matrasje kan ademen maar dat er geen vocht doorheen gaat is onzin. Want je ademt je oude adem in…en dat houdt ook een keer op he…
    Ik doe zelf geen bedzeiltje, gewoon een dikke molton en verder zie ik wel.
    Laat je neit alle dure spullen aanpraten.

Gr Mickey

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen