Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287663 Buikpijn

• Auteur

hallo allemaal,
    heb vorige week mijn 20 weken ego gehad ( was toen 22 ) weken. Alles was goed alleen had ik maar 2 bloedvaten i.p.v 3 in de navelstreng maar omdat ze verder geen afwijkingen vondt is dit niet erg. Donderdag moet ik na het ziekenhuis voor een medische ego omdat de baby te klein is en dan wordt alles gemeten enz. Maar nu heb ik al 2 dagen 's avonds buikpijn mijn hele buik doet dan zeer kan er ook niet op drukken. Voelde de baby ook niet zo goed maar gisteren avond gelukkig weer wel. Ik doe echt niet te veel wat zou dit dan kunnen zijn? 'wij krijgen trouwens een dochter! ik vindt dit super want wij hebben al een zoontje van bijna 5 jaar.

groetjes,
    marike

#3102323 Quote

ik vind buikpijn niet echt normaal. een harde buik of bandenpijn kan ook gevoelig zijn, maar als je echt buikpijn hebt, dan zou ik echt even naar de VK of gyn bellen. Liever een keer teveel dan een keer te weinig.
    greet

#3102326 Quote

Hallo,

Als ik jou was zou ik echt ff de verloskundige bellen.
    Voor de zekerheid hoor.

Caroline

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct