Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287664 Kindje Voelen Bewegen

• Auteur

hoi hoi
    ik ben Patries en ik ben zwanger van me tweede kindje en ik vroeg me af wanneer jullie je kleintje begonnen te voelen..ik heb zelf geen idee meer van me eerste zwangerschap en ze zeggen dat het eerder kan bij de tweede en heb zelf al het idee dat ik me ukkie heb gevoeld

groetjes Patricia

#3102328 Quote

hoi hoi
    ik ben nu ook zwanger van de tweede en ik voelde het in de 17e week al het is wel een heel raar gevoel vind ik.
    maar wel leuk.

#3102333 Quote

Hoi Patries en Pat,
    Hier nog een Patries. Heel even dacht ik dat ik zelf een nieuw onderwerp had aangemaakt (hihi), maar toen ik goed keek zag ik patriesje ipv patriesja. Tja, datheb je met die veel voorkomende namen 9en dat wil ik mijn kinderen besparen).
    Ik ben ook zwanger van de tweede en ik voelde het kindje al met 11 weken. Alleen herkende ik het niet, omdat ik mijn eerste pas met 26 weken voelde en dan zijn die bewegingen toch wel anders. Ik ben inmiddes 33 weken en voel dit kindje dag en nacht. Wel een lekker gevoel he?
    groetjes,
    Patricia 33+1  

#3102337 Quote

Hoi,

Ik ben ook zwanger van mijn 2e kindje en ik voelde het bewegen met 13 weken. Mijn eerste kindje voelde ik met 20 weken.

Groetjes,
    Nanda

#3102404 Quote

ja ik had zelf ook al me kleintje gevoeld met 13 weken en iedereen zei nee joh dat kan niet maar het was gewoon niet te missen het was aardig aan het snorkelen
    wilde gewoon horen dat er meer vrouwen zijn die het al vroeger voelen dan de meeste mensen verwachten

groetjes Patries

#3102422 Quote

Mijn eerste kindje voelde ik met 20 weken bewegen en nu ik voor de tweede keer zwanger ben was dat eerder, namelijk 16 weken.

Groetjes,

Martica.

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3102427 Quote

Hai,

Ik voel mijn kindje nu een week vorige week was ik 21 weken.
    Ik lag met mijn handen op mijn buik en ineens gaat mijn hand omhoog, erg leuk.
    Nu voel ik het steeds meer en ook bewegen.
    gaaf hoor dit.

groeten
    Rachel

#3102482 Quote

hallo

ik ben zwanger van mn eerste kindje en ik voelde hem voor t eerst bewegen met 18 weken hele zachte plofjes die nou inmiddels al in harde trapjes zijn veranderd.

groetjes

#3102685 Quote

Dit is m'n eerste zwangerschap en ik begon de kleine al rond 13 a 14 weken te voelen wat nu uitgegroeid is tot een heus kickboxwedstrijdje af en toe.

Iemand vroeg vandaag hoe is het om zwanger te zijn, is het niet raar? Waarop ik antwoordde; af en toe heb ik het idee dat er een alien in mn buik huist door al dat beweeg en opkomen van je buik terwijl ik zelf niks doe.

Gisternacht had ik voor het eerst dat ik lekker wilde slapen maar onze kleine ff niet….pffff maar verder kan ik er zo vaaaaaaak van genieten als de kleine beweegt.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct