Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287667 Noten

• Auteur

Hallo meiden,

Ik heb misschien een rare vraag maar er staat me iets van bij dat je geen of weinig noten mag eten als je zwanger bent. Nu heb ik van mijn schoonzus een hele doos met walnoten gekregen (daar ben ik dol op) maar ik durf ze niet te eten. Ik heb ze al een week in huis en het water loopt me in de mond

Ik hoor het graag!!!

Groetjes,
    Nanda

#3102338 Quote

voor zover ik weet mag je gewoon walnoten eten…zijn goed voor je hersenen en tegen altzheimer…alleen mag je niet te veel pinda's door het zout…

dus gewoon lekker eten, en als je twijfeld vraag je VK en eet ze gewoon met mate dan kan het nooit geen kwaad.

eet smakelijk!

liefs sweety

#3102342 Quote

Volgens mij zijn noten juist heel goed voor jou en je kindje. Er zitten heel veel eiwitten in, onontbeerlijke bouwstoffen. en ik dacht ook dat er hele goede vetten in zaten.
    Als je twijfelt, zou ik het aan de vk vragen, maar ik heb zelf de hele tijd gewoon noten gegeten hoor.
    Maar inderdaad geen gezouten pinda's ivm het zout.
    Groetjes,
    Patricia

#3102352 Quote

Hoi hoi,

Bedankt voor jullie reactie!! Ik heb er inmiddels een paar op en ze zijn echt heerlijk!!

Nogmaals bedankt!

Groetjes,
    Nanda

#3102642 Quote

Er is mij ooit eens verteld dat je van walnoten eten voor het slapen gaan nachtmerries krijgt (ook als je niet zwanger bent). Lijkt mij een fabeltje, maar als jij het nou even uitprobeert…?

#3102822 Quote

Haha, Pliep, nachtmerries heb ik toch wel. Dus dat zal niet door de walnoten komen.

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3102828 Quote

Volgens mij zijn noten juist heel goed, vooral als je last hebt van je stoelgang dan kunnen noten erg bevorderen.

Succes en eet smakelijk!
    gr Sandra

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct