Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287668 Broodje Kroket Met Mosterd

• Auteur

Heej meiden,

Ik ben vandaag precies 12 weken zwanger.
    Al 4 weken ben ik echt ziek, zwak en vooral misselijk, jullie zullen het niet geloven……vandaag voel ik me voor het eerst weer goed!!!
    Ik ga dat zometeen danook vieren met een broodje kroket met mosterd……vind gewoon dat ik dat heb verdiend.

Allemaal succes met zwanger zijn!

Liefs Andrea

#3102355 Quote

Lekker toch meid! Geniet er lekker van en nu hoop ik dat je die roze wolk
    kan vinden en vasthouden.
    Liefs Melanie

#3102356 Quote

Ik vind ook dat je het verdient hebt hoor!!  

Altijd toch weer lekker iets van de snackbar… Denk dat ik zo ook de stad maar even in wandel.

groetjes Danique
    33w6d

#3102361 Quote

Hallo..

Ik ken je gevoel ik ben 7 weken zwanger, voel me misselijk me maag draait alle kanten op, ben moe geen zin om te werken of om te koken of wat dan ook te doen.
    Ik vind zeker dat je je broodje kroket verdient heb, geniet ervan!
    Ik hoop dat ik rond de 12 weken ook heerlijk kan genieten van hetgene waar ik dan trek in heb 😉

Groetjes Peggy

#3102363 Quote

Owwww, dat had je niet moeten zeggen……… Kan nergens anders meer aan denken.
    Gisteren in het bos ineens enorme trek in vette jus (ja, zonder de zuurkool)….
    Ik ben gelukkig nagenoeg niet misselijk geweest, en kom ook nog niet echt aan. Dat broodje kroket gaat er dus komen straks, na mijn werk!!!

#3102366 Quote

ojee, ik ken het gevoel meid. Maar geloof me, de eerste16 weken zijn het ergst. En zeker , dat broodje kroket heb je zeker verdiend. Geniet er leker van
    xx mammavanmenno

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3102368 Quote

Dag lieverds,

Bedankt voor jullie lieve reacties.
    Het broodje kroket was heeeeeerlijk!
    Sorry, als ik jullie heb aangestoken, maar ik hoop dat die van jullie net zo lekker was.

Liefs Andrea

#3102378 Quote

ooohhh, jeumig nu wil ik ook. Oh ik heb in de koelkast nog een doos vienetta ijs mjummmie. Die ga ik maar eens opmaken denk ik.

Trouwens je hebt er wel 2 verdiend hoor. Als je al 12 weken misselijk bent mag je het nu goed vieren als je je beter voelt toch?

Eet smakelijk allemaal hihhihihi

#3102390 Quote

Bij mijn 1e was een broodje kroket niet aan mij besteed!

Nee gaf mij een blik knakworsten en een bult mosterd en ik was tevreden!!!

Maar wij hebben als zwangere lekker een excuus om veel en "verkeerd" te eten, hahaha!

Ga zo door en geniet er van, liefs Sanita

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct