Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287669 Wie Heeft Er Nog Meer Slapeloze Nachten

• Auteur

ik heb al drie nachten niet geslapen. lig steeds wakker, omdat ik gewoon niet weet hoe ik moet liggen. lukt niet op mijn zij ook niet op mijn rug. met kussentjes van alles al geprobeerd.. wordt er zo chaggie van, ben helemaal kapot.

hebben jullie dit ook? en wat doe ik er tegen? zo red ik de bevalling niet eens. overdag voel ik mij wel actief, dan blijf ik bezig maar 's avonds ben ik een wrak en kan niks hebben. ik huil super snel en om niks. ben echt helemaal op.. de mensen om mij heen zeggen steeds de kleine komt deze week dat weet ik cker dit had ik ook mee gemaakt. en dan zijn er ook nog mensen die er even inwrijven dat ik een kijzersnee krijg omdat ze vinden dat ik te smalle bekken heb. maar dat is helemaal niet zo. weet wel moet mij er niks van aantrekken, maar dat lukt niet meer echt in deze toestand..

#3102349 Quote

Fijn he, dat je omgeving denkt dat hij het beter weet! (niet dus…) Wat erg dat ze zeggen dat je een smal bekken hebt, zijn ze deskundig ofzo??? Dit kun je niet eerder zien dan op foto's. Mensen mogen dat niet zomaar zeggen vind ik.
    In deze omstandigheden trek je je alles aan natuurlijk! En zeker als je slecht slaapt.
    Ik had dat vanaf 5 weken zwangerschap tot eigenlijk een jaar na de bevalling. Hormonen…. En nog steeds is het niet helemaal goed.(mijn zoontje is nu twee)  
    Maar, meestal gaat het na de bevalling vanzelf weer over, soms duurt het nog even.
    Heel veel succes!

#3102353 Quote

Hoi,
    probeer te doen wat je fijn vindt en trek jeniets van anderen aan. Jij redt die bevalling wel, geloof in je eigen kracht en dus in de oerkracht van de vrouwen.
    Over dat niet slapen….Ik heb dat ook, de hele zwangerschap al. Dat is behoorlijk balen, maar er is helaas weinig aan te doen.
    sterkte met je bevalling straks
    Patricia 33+1

#3102364 Quote

ik ben pas 17 weken, maar slaap ook beroerd. ik slaap erg licht,. ben van elke zucht wakker en val dan niet meer in slaap.
    als je overdag eens tijd hebt, kun je proberen dan een slaapje erbij te pakken. het maakt je misschien minder labiel en weerbaarder tegen domme opmerkingen van anderen.

Verder hoop ik vooral dat je kleintje snel komt. Niet dat dan je nachten beter worden, maar dan is het toch anders, haha.

greet

#3102379 Quote

Hoi hoi,

Ja ik ken dat slechte slapen wel, heb ik ook. Dat is gewoon heel naar en je wordt er emotioneel van. Maar meid, ik weet zeker dat jij die bevalling aankunt. En die mensen die denken dat ze alles weten die moeten eens goed bij zichzelf te rade gaan. Ik snap dat nog steeds niet. Als je zwanger bent is iedereen opeens deskundig. Heel vervelend voor jou maar probeer je er niets van aan te trekken.

Als je overdag actief bent doe je dan wel veel? Misschien doe je iets teveel? Weet ik niet hoor. Hoeft  natuurlijk helemaal niet zo te zijn. Misschien is het juist wel slecht om minder te gaan doen.  Ik raad ook maar wat. Maar misschien heb je er wat aan.

Veel sterkte met de laatste loodjes

Liefs Juffie

#3102391 Quote

Hoi allemaal,

Hier nog zo eentje die maar wakker ligt snachts, om gek van te worden!!!!

Heb dit eigenlijk al vanaf 11wk zwangerschap en ben nu 17 wk ruim, pffff, hoop zo dat ik gewoon een nachtje kan doorslapen!!! Mijn omgeving en vriendinnen zeggen das een voorbereiding dat lichte slapen, nou dat kan me gestolen worden, wil gewoon slapen snachts!!! Ben ook maar vroeg opgestaan vandaag kon echt niet meer liggen heb vooral veel last van mijn onderrug en heb soms krampen in mijn kuiten ook niet fijn!!! Ach ja maar voor de rest gaat alles gelukkig goed hoor!!! Als ik het zo lees lijkt het wel een klaagzang,hihi, maar ben ook wel vrolijk onder!!!

Jullie ook nog succes met slapen!!!!

Liefs sandy 17 wk en 2dgn

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3102396 Quote

Hier nog een slechte slaper. Ik ben nu 30 weken zwanger en mijn blaas komt weer in de verdrukking. Ik moet vaker plassen en slaap daarna heel slecht in. Ook kan ik vaak geen lekkere ligpositie vinden. Ik zit nu in een patroon dat ik een paar nachten redelijk slaap (thank god) gevolgd door een aantal nachten van slechts enkele uurtjes slaap. Zeer vermoeiend.

Maar ja, wat doe je eraan hè! Vannacht ben ik maar weer opgestaan, want als ik in bed blijf liggen, krijg ik echt de pest in.

#3102397 Quote

Hoi hoi, vervelend zeg! En ook die mensen die het allemaal beter denken te weten! Ik lig zelf ook per nacht zeker 3 uur wakker. Wat ik wel fijn vind, omdat ik van het liggen ook erg last van m'n heupen enzo krijg, is onder je matrasovertrek nog een dekbed leggen. Liefst een dubbelgevouwen 2persoons, dat ligt natuurlijk nog lekkerder. Ookal kan je dan niet slapen, dan lig je toch wat comfortabeler. Nou succes en sterkte met de bevalling. En dan heb je ineens weer energie waarvan je je afvraagt waar t ineens vandaag komt! Komt helemaal goed! Geen zorgen over maken. Liefs

#3102426 Quote

Vervelend he, van die mensen die het beter weten.
    Qua slapen, heb hier ook wel eens last van. Misschien moet je toch proberen overdag af en toe te rusten (gewoon op de bank voor de tv gaan liggen), zodat je niet helemaal afgedraaid bent.
    Verder heb ik weinig tips voor je helaas.
    Sterkte.
    Groetjes V.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct