Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287671 Aanrader Bij Misselijkheid

• Auteur

Hoi dames,
    Ik heb heel erg last gehad van misselijkheid/ opgezwollen maag en diarree..
    Niet erg lekker dus. Nou het  middeltje Okugest van VSM helpt echt!!
    Binnen een dag ben je er vanaf. Helemaal homeopatisch en heel makkelijk..
    Wou ik toch even met jullie delen. Misschien heeft iemand er nog wat aan.
    Liefs Melanie

#3102369 Quote

Hoihoi,

Een laurierdropje na het eten helpt ook tegen misselijkheid.
    Teminste…….bij mij werd het dan meestal wat minder.

Andrea

#3102389 Quote

En anders, als het echt niet over gaat, zoals bij mij, helpt Emasafene. Maar dit is alleen op advies van je verloskundige te krijgen.

Groetjes Sanita

#3102433 Quote

Ik had alles al geprobeerd, ook medicijnen van de huisarts en de gynaecoloog, en alle huis, tuin en keukenmiddeltjes en alle adviezen van vrouwen die ook misselijk waren geweest tijdens de zwangerschap… Maar helaas niets hielp echt bij mij. Ik hoopte er op dat het na de dertien weken beter zou gaan. Ook deze vlieger ging niet op… De gynaecoloog adviseerde me om acupunctuur eens te gaan proberen, ik geloofde er nooit in en had weinig hoop dat dit echt een wondermiddel zou zijn. Ondertussen ga ik nu iedere dag naar het ziekenhuis voor de acupunctuur en het werkt!!! Eerder moest ik 12 tot 16 keer op een dag spugen en kon ik amper wat in mijn  maag houden. Alleen al denken aan eten deed me al spugen… Nu krijg ik zelfs weer wat trek in eten en ben na eerst tien kilo af te zijn gevallen, nu weer een kilootje gegroeid, nog weinig, maar het begin is er weer! Ik heb zelfs dagen dat ik nu niet hoef te spugen, nog wel iedere dag last van misselijkheid, maar dat zal er wel bij horen, als het ergste spugen maar weg blijft. Misschien is het een tip voor anderen!

Groetjes Bianca, morgen 21 weken zwanger!

#3102456 Quote

Ikw as bij mijn eerste tot zo'n 22 wken kostmisselijk, ook van alles geprobeerd, en ineens was het over. Bij mijn tweede ontdekte ik de bananen. Gewoon een klein stukje. Dat hielp me gek genoeg.

Het is mijn middeltje geweest nij de rest van de zwnagerschappen.

Sterkte meiden

Miep

#3102485 Quote

Bij mij helpt een pepermuntje ook.
    Ik heb (gelukkig) niet heel veel last van misselijkheid (ben nu 8 weken zwanger), maar als ik het op voel komen, neem ik gewoon een pepermuntje en voel ik de misselijkheid zo wegzakken.

Wat ook schijnt te helpen (heb er zelf geen ervaring mee) zijn zuurtjes.

Succes allemaal!

Groetjes,
    Willy

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3102525 Quote

ook ik kamp met het probleem misselijkheid.
    al van alles geprobeerd maar niks mocht baten helaas.
    ook ik kreeg via de verloskundige de tip om accupunctuur te gaan doen, en je zal wel denken wat hebben die naaltjes voor invloed. nou een hele hoop.
    ik ga nu om de dag naar het ziekenhuis en ben van elke dag misselijk naar om de zoveel dagen misselijk. ooo, de dagen dat je niet hoeft spugen en alles een beetje kan doen zijn zo heerlijk.
    ja, dames de accupunctuur is echt een aanrader.

gr. letteke

#3102845 Quote

Hoi Letteke, Wat toevallig dat ik je hier op het forum tref! Ik dacht al: Bekende naam en je verhaal komt me ook heel bekend voor! hahaha… Zien we elkaar morgen nog in het ziekenhuis? Heb je al een paar keer niet getroffen op de kraamafdeling… Nou, we zien elkaar vast wel weer. Groetjes!

Bianca

#3102861 Quote

he bianca,

dacht al wel dat jij het was, had al een manier gezocht om contact met je te zoeken, het telefoonboek al door gezocht maar kon je niet vinden, (weet ook niet meer precies wat je achternaam is)
    maar ik ben eerst gestopt met de accupunctuur, het gaat op dit moment aardig goed met de misselijkheid en als ik vroeg op moet staan krijg ik er weer meer last van dus vandaar.
    maar zal het wel heel leuk vinden om contact te houden.
    wij staan in het telefoonboek onder m.j. de haan.

he groetjes en ik hoop tot gauw, kunnen wel een keer wat afspreken.
    groetjes letteke

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct