Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287674 Enge Dromen Toch Wel Lachuh

• Auteur

Hoi hallo allemaal,

zomaar een berichtje van mij.Ik weet van mijn vorige zwangerschap nog dat ik toen enge dromen had aan het eind van de zwangerschap maand of 7/8 was ik toen geloof ik.
    Ik droomde haast elke nacht dat ik aan het bevallen was van een aap.
    ze waren zo werkelijk en eng maar moest er gelukkig overdag dan ook weer wel om lachuh.
    Ik ben nu 26 weken zwanger en heb vannacht mn eerste enge droom alweer gehad.
    Het was deze keer geen aap of ander dier 😉 maar ik lag op de operatietafel kreeg een keizersnee en had gekozen voor ruggeprik.er hing halverwege mijn buik zon groen operatiedoek en toen de baby er uit was riepen ze in koor het is een jongennnnnnnn.
    Ik kijk omhoog en zie tot mijn schrik de gyneacoloog de baby boven het doek houden en het is gewoon niet meer dan alleen het vel van de baby met heel veel bloed er zat niets in alleen enkel vel.
    Gelukkig schrok ik toen wakker maar lag al wel te huilen.
    Nu vandaag denk ik heel de tijd aan die droom hoe eng die niet was.
    Maar ook moet ik er dus weer om lachuh zoiets van mijn god wat kunnen hormonen toch rare dingen doen bij de mens he 😉

Heeft iemand van jullie ook enge dromen??

Groetjes Corina  

#3102370 Quote

Tsja, wat een rare dingen maak je mee in je dromen. Gelukkig kun je er ook wel om lachen. Ik droomde laatst dat ik 12 eieren had uitgebroed. Er kwamen kleine kippetjes uit.
    Ik vind dat zwanger zijn zó onwerkelijk dat als er tzt een konijn uitkomt, ik het ook geloof!
    Frees

#3102373 Quote

ik heb ook in 1 keer van de geskte dromen!
    over echt van alles en nog wat best eng soms maar gelukkig ben ik elke keer blij als ik wakker word  en in de gaten heb dat het gelukkig maar een droom was

liefsbrigitte

#3102376 Quote

Hallo,

Ik heb ook al een rare droom gehad…..Ik kreeg muizen en een heleboel! En (onsmakelijk) ze kwamen uit mijn achterste?! Tja, hormonen idd.

Gr. SuzyQ

#3102377 Quote

Jeemig dames, wat hebben jullie ( onbewust ) een fantasie, hihihi. Maar wel vervelend als ze echt eng zijn hoor. Ik heb dat nog niet.

#3102383 Quote

Ik had ook na de bevalling van mijn oudste nog van die hele overtuigende dromen, zo erg dat ik mijn vriend een keer "mishandeld" heb haha.

Ik droomde dat ik haar in bad deed maar dat ze uit mijn handen glipte, dus ik maar graaien in het water om haar te vangen toen mijn vriend ineens begon te gillen. Bleek ik dus op mijn knieen op het bed te zitten en zat ik dus in zijn edele delen te graaien (helaas voor hem dus nog hardhandig)

Die van jou vind ik best luguber, ben blij dat ik die niet voorbij heb zien komen want dan ga ik dus echt niet weer slapen.

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3102385 Quote

Hoi,

Ik had afgelopen nacht ook mijn eerste enge droom. 3 jaar geleden is mijn moeder overleden toen ik zwanger was van mijn zoontje. Ik ben nu 26 weken zwanger van mijn 2e kindje.

Afgelopen nacht droomde ik dat mijn moeder weer even leefde en dat ik mijn kindje liet zien. Ik droomde dat ik het er even uit haalde en toen mijn moeder weer weg was duwde ik het gewoon weer terug zodat het nog een beetje door kon groeien. In mijn droom was ik zwanger van een meisje, of dat echt zo is weet ik dus niet.

Wat was ik blij dat ik wakker werd zeg!!

Groetjes,
    Nanda

#3102450 Quote

Ook ik heb al twee nachten achter elkaar een hele rare droom gehad. De eerste keer droomde ik van een heel klein babytje dat ik vergeten was om eten te geven. Daarna stopte ik het in een veel te grote slaapzak en kon je hem niet meer zien. Vannacht heb ik gedroomd dat ik weg was gegaan en vergeten was om mijn (weer) hele kleine babytje mee te nemen. Vervolgens droomde ik ook nog dat ik dacht dat hij maar voor zichzelf moest zorgen. Wat een moedergevoelens zeg!

#3102453 Quote

Mijn dromen zijn soms echt eng,maar ookz eer realistisch. Wil er liever niet teveel over nadenken.

Miep

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct