Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

287679 Zwanger En Crohn - pagina 2

• Auteur

Hai,

Ik had de vraag van borstvoeding eerst aan mijn gyneacoloog gevraagd. Hij zei dat het geen probleem was. Voor de zekerheid ook aan mijn internist gevraagd. En ook hij zei dat het gewoon kan bij mij.
    Mijn gyn. heeft ook best veel ervaring met zwangere vrouwen met crohn of colitis.
    Ik mag tot nu toe ook nog niet klagen. Mijn darmen zijn nog nooit zo rustig geweest.
    Nu heb ik iets meer last dan aan het begin van mijn zwangerschap, maar het is nog goed te doen. Alleen de vermoeidheid, daar blijf ik nog veel last van hebben. Maar ja, het is ook dubbel op bij ons.

Ik vind naar het toilet gaan nu niet zo fijn. Ik ben bang om erg hard te duwen (sorry, minder smakelijk, maar we zijn wat gewend, toch?). Ik span mijn buik dan namelijk heel erg aan en dat vind ik nu niet zo'n prettig idee voor het kindje. Maar het kan geen kwaad, volgens mijn gyn..

Kunnen jullie wel gewoon bevallen? Ik krijg nl. een keizersnede, omdat ik veel last van fistels en abcessen heb (gehad).

xx Nicole

#3102581 Quote

hallo dames
    ik ben nu 32 jaar en heb 4 kinderen   2 meisjes 2 jongens de meisjes zijn 11 en 3 en de jongens 5 en 1 jaar alleen bij de laatste heb ik een keizersnede gehad omdat hij het niet zo goed meer deed zijn hartslag was heel laag na de bevalling bleek dat dat kwam  omdat hij te weinig voeding kreeg uit de placenta hij woog ook maar 2525 gr na een zwangerschap van 40 weken ik heb ook de hele zwangerschap darm klachten gehad de andderen 3 zwangerschappen wienig of geen klachten gehad en ook kinderen van riond de 3200gr nu een jaar na de bevalling rommelen  mijn darmen nog steeds erg  
    hopelijk hebben jullie niet zo,n last en ben ik gewoon een uitzondering  
    groeten spoell  

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen