Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28768 Tijdstip Gebruik Ovulatietest

• Auteur

Ik heb een paar keer gebruik gemaakt van Clear Blue ovulatietesten, die kun je makkelijk met ochtendurine gebruiken, maar zijn erg duur. De testen van Matcare en Sensitest gebruik ik ook , maar deze kunnen niet met ochtendurine dus gebruikte ik ze rond een uur of 12. Niet echt handig als je op je werk zit. Hoe doen jullie dat?

Liefs Bibi

#2939670 Quote

Hoi Bibi,
    ja, op werk is knap lastig. ik heb toen gekozen om te testen na etenstijd, dus rond  8 uur 's avonds. je moet volgens mij ook 4 uur niet plassen en dat werd me wel erg zwaar, met een volle blaas in de auto en dan in de file. dat had bij mij ook een goed resultaat met een duidelijke eisprong.

Succes ermee!

Groetjes,
    Sara

#2939726 Quote

Hoi Bibi

Ik test met sensitest altijd rond etenstijd (uur of 6 savonds)
    Dit geeft bij mij een goed resultaat, ook omdat ik als ik uit werk kom altijd naar het toilet moet. en tijdens werk ga ik toch minder vaak naar het toilet en drink ik ook niet zoveel.

Succes met testen.
    Natalie

#2939730 Quote

Hoi,

Ik doe het ook na mijn werk,dan kan ik nog plassen in de pauze en dan 's middags drink ik toch niet zo veel en dan thuis gelijk plassen. Mits er niet te veel file is, is het te doen. Als vrees ik een keer een mega file en dan heb ik wel een probleem.

groetjes, keesje

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen