Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287680 Nieuw Op Dit Forum

• Auteur

Hoi allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum.Ik was al een beetje bekend,maar dan op het zwanger worden forum.Mijn naam is Shirien,en ben zwanger van mijn 5e kindje.Heb al twee meiden(10&11jr)en twee jochie's(19mnd&5jr)12 oktober was mijn NOD,en gisteren heb ik positief getest.Zijn er misschien nog meer moeders van grote gezinnen?Ik zal hier wel regelmatig te vinden zijn en heb er helemaal zin in!

Groetjes van Shirien

#3102398 Quote

Hallo Shirien,

Van harte Welkom hier! En hoop dat we allemaal leuke ervaringen kunnen uitwisselen.

gr. debora

#3102407 Quote

Hoi Shirien,
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!!
    Gaaf zo'n groot gezin. Ik ben nu zwanger van de 2e en we zien wel hoeveel we nog
    kunnen/willen krijgen… Dat weten we nog niet zo.
    Maar supergaaf hoor. Geniet lekker van de zwangerschap want jij weet als geen ander
    dat het oh zo snel gaat…
    Liefs Melanie

#3102424 Quote

Hallo,

ik ben ook zwanger vande   vijfde, twee dochters van 15 en 8 en twee jongens
    van 13 en 6 jaar.
    leuk dat je ook zwanger bent van je vijfde kindje,krijg jij ook zoveel reacties(commentaar!) wij zijn er heel blij mee.
    hoop dat we leuke ervaringen kunnen uitwisselen ,mag ik vragen hoe oud je bent,
    zelf ben ik 41 jaar.
    succes met zwanger zijn.

groetjes jeannette( zwanger van een jochie)

#3102462 Quote

Hoi Jeannette,

leuk om te horen dat ik niet de enigste ben die zwanger is van de vijfde.Ik ben pas 6 weken zwanger,en hebben het nog aan niemand verteld.Ik ben 33jaar oud,en het lijkt me leuk om je vaker tegen te komen op het forum!

Groetjes van Shirien

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct