Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287681 Pijn In Onderrug Normaal

• Auteur

Hallo,

ik ben vandaag precies 16 weken zwanger.
    Sinds 3 dagen heb ik s'avonds pijn in mijn onderrug..
    Vanochtend  had ik het met opstaan, het leek wel of het vast zat. Na het opstaan is het veel minder  geworden. Maar met zitten en opstaan voel ik het toch.
    Herkennen jullie dit?

Bedankt !

#3102394 Quote

Hallo,

Hier heb ik ook last van gehad in die periode. Heb t toen gevraagd aan de VK en die vertelde dat t te maken had met je hormonen, (alweer die hormonen) als je lichaam een beetje gewend is aan al die veranderingen gaat het weer over. Ik heb er zo'n drie weken last van gehad! Veel succes ermee!!

groetjes esther (33+1)

#3102411 Quote

Bij mijn eerste zwangerschap begon het ook rond de 16 weken. LAter ging het over in bekkenklachten. Nu ben ik 17 weken en heb er weer last van. Alleen pas ik nu veel beter op met tillen en trekken enzo. Al kruipt er wel een mannetje van 14 maanden rond, die nog niet kan lopen.
    Neem vooral je rust en luister goed naar je lijf.

greet

#3102500 Quote

hoi hoi

ik ben nu 12 weken zwanger van de tweede en toevallig heb ik vanmorgen de verloskundige gebeldwant ik kon vannacht me linker been niet meer vooruit krijgen van de ppijn in me onderrug…
    en vanmorgen ook weer volgens mijn 3 verloskundiges is het bandenpijn als het ook in je liezen zit het komt doordat je kindje dan ineens een groeispeurt krijgt
    volgens hun een goede betekenis… hoop het!!!!

sterkte ermee en probeer een beetje in beweging te blijven

groetjes diana

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct