Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287684 Pijn Bij Seks

• Auteur

hallo
    ik heb eigenlijk best wel een intiem probleem.
    Ik ben 25 week zwanger nu   (27 jan uitgerekend)
    En als ik seks heb met mijn vriend dan doet het tegenwoordig z'n pijn..
    Het heeft niet met vochtigheid of opgewondenheid te maken..dat zit wel goed.
    kan het komen door mijn zwangerschap dat de spieren waardoor mijn vagina vastzit.
    en hebben meer vrouwen hier last van

heb nooit eerder problemen met seks gehad (alhoewel ik nooit gekomen ben, maar dat zie ik niet als een probleem)

XxX sylvia
    hoop dat iemand me verder kan helpen

#3102412 Quote

Hoi Sylvia,

Misschien kan het komen doordat tijdens de zwangerschap je vagina en schaamlippen veel beter doorbloed zijn, en dus veel gevoeliger zijn.
    Ik ben inmiddels 33 weken zwanger, en ik vind het ook niet echt prettig (nou hebben we het gedurdende de zwangerschap ook maar 3x gedaan… Eerst was ik te beroerd, ik heb tot ongeveer 25 weken lopen overgeven, en nu zit m'n buik ook flink in de weg). Maar je kunt altijd je verloskundige vragen.

Groetjes Lilian

#3102438 Quote

Hoi. Wat vervelend zeg!! Ik zou misschien als het aanhoud even naar de huisarts gaan.
    Misschien heb je een schimmeltje,dan kun je ook een beetje pijn krijgen.
    Het is vervelend maar hopelijk snel iets aan te doen!!
    Succes. Groetjes Mikkie

#3102451 Quote

Hoi Sylvia,

Ik ben ook 25 weken zwanger (29 jan uitgerekend) en ik heb er ook last van.
    Weet niet hoe het komt maar fijn is het niet. Gelukkig houdt mijn man wel rekening maar we doen het dan ook veel minder vaak dan voorheen.
    Ik hoop dat het na de bevalling over is, want ik las laatst een artikel in jonge ouders of in verwachting over mensen die een half jaar na de bevalling nog moeite hebben hiermee. Het is even afwachten.
    Succes in ieder geval.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct