Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287687 Vraag Aan De Zwangeren

• Auteur

Hallo allemaal,

Teneerste.. gefeliciteerd!!

ik wil even wat vragen, ik ben nu voor mijn 2e kindje bezig, 1e was na 2 jaar (incl miskraam) gekomen, nu in april gestopt, en afgelopen zaterdag moest ik ongi worden.
    Ik had wat "rode vlokjes" maar verder niet.
    Vanochtend een test gedaan,.. omdat ik toch verder niet ongi werd.
    En.. het was een heeeeeel erg dun streepje,
    heeft iemand van jullie dit ook gehad, toch klein beetje bloed verlies (niet op maandverband, puur met afvegen..)
    Ik wil zo graag zwanger zijn.. ga zaterdag denk ik weer een test doen.. maar.
    wilde even weten of jullie dit ook hebben gehad?

Alvast bedankt voor jullie reacties!!

groetjes
    Jeannette

#3102464 Quote

waar ik typte innestingsbloed bedoelde ik innestelingsbloed, raar woord!
    patricia

#3102470 Quote

Beste Jeannette,

Ik heb het echt precies het zelfde gehad. Ook een heel klein beetje bloed alleen bij het afvegen en een heel licht streepje bij de zwangerschapstest. Zo licht zelfs dat ik naar mijn man ben gelopen en heb gevraagd "zie ik nou wat of wil ik wat zien?" Hij had precies het zelfde. Ik heb daarna nog een keer een test gedaan en toen was het overduidelijk. Ik ben zwanger. Het blijft natuurlijk moeilijk want bij iedereen is het weer anders dus je hebt nooit zekerheid tot die tijd.

#3102472 Quote

Een streep is een streep, zeggen ze altijd, hoe dun of hoe vaag ook!
    Dus ik ga je voorzichtig feliciteren!
    Voor de zekerheid over een dag of 2 nog eens testen.

Groetjes,
    Mienetje

P.s. Ik heb trouwens hetzelfde gehad hoor. Beetje bruin bloed bij afvegen, dus ik dacht: daar komen die duivels. Maar ze bleven verder weg en ja hoor zwanger. 27 weken inmiddels.

#3102473 Quote
    quote: bianca4mrt reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-10-2006 14:01:44'));

Beste Jeannette,

Ik heb het echt precies het zelfde gehad. Ook een heel klein beetje bloed alleen bij het afvegen en een heel licht streepje bij de zwangerschapstest. Zo licht zelfs dat ik naar mijn man ben gelopen en heb gevraagd "zie ik nou wat of wil ik wat zien?" Hij had precies het zelfde. Ik heb daarna nog een keer een test gedaan en toen was het overduidelijk. Ik ben zwanger. Het blijft natuurlijk moeilijk want bij iedereen is het weer anders dus je hebt nooit zekerheid tot die tijd.

Hoi Bianca,
    Ik had dus ook het zelfde,.. ik vroeg het ook aan mn man… hij zei ook.. ja.. ehhh je ziet wel iets lichts… maar… haha…
    Heb jij die test echt gelijk weer gedaan of even gewacht?
    Ik heb maar weer nieuwe cb testen gehaald…

gr
    Jeannette

#3102474 Quote

bij mijn eerste zwangerschap had ik ook zo'n streepje die je zelfs alleen maar kon zien als je het tegen het ligt hield.
    Gewoon over  een paar dagen met ochtendurine nog een keer doen. dan moet het een klein beetje duidelijker zijn .

Ik had met 6 weken bloedverlies. En dat is goed gegaan hoor!

groetjes,

Mariska

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3102475 Quote

Lieve Patriesja en Mienetje,

Bedankt voor jullie berichtjes,.. ohhhh spannend nu zeg..
    ik ga nog wel ff wachten,.. denk morgen of overmorgen…

Ik heb ook wel verschijnselen.. pijnlijke tepels (vooral de linker..)
    en veel plassen,.. maar dat kan ook komen door dat ik veel water drink.. ik weet het niet meer.
    ….

Ik laat het jullie allemaal weten ok.
    groetjes
    Jeannette

#3102481 Quote

hoi ik heb ook nog een beetje bloedverlies gehad in de eerste weken van mn zwangerschap en de dokter zei dat dat innestelbloeding was dus dat kan t goed zijn.

#3102493 Quote

ik had het bij de allereerste keer ook. Helaas eindigde die in een miskraam. maar dat zegt neits voor jouw situatie. Je kunt helaas niet veel anders doen dan nagels bijten en wachten, wachten, wachten.
    ik hoop dat deze "zitten" blijft en dat het een mooi gezond kindje mag worden.

succes
    greet

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct