Ik ben pas 14w3d, en ik ben langzaam bezig met spulletjes verzamelen.. Alleen: ik heb nog geen plek om ze kwijt te kunnen! Dus de babykleertjes en lakentjes etc die ik tot nu toe heb verzameld zitten nog in de wasmand 🙂 Ik krijg ook nog heel veel van vriendinnen die al kinderen hebben, maar dat zal ook nog wel even duren!
Het liefst wil ik NU het hele huis verbouwen – ik ben nog erg moe, maar ik wil beginnen! Mijn man is niet zo makkelijk uit de startblokken te krijgen, haha… We moeten de werkkamer uitruimen – mijn studiespullen komen in de woonkamer, en de helft blijft zijn werkkamer. Maar hij heeft zoveel troep op de grond staan, dat het niet goed schoon te maken is – ben benieuwd of ik hem zover krijg dat-ie alles opruimt. De andere helft van de werkkamer wordt namelijk babykamer, en omdat ik zelf allergieen heb, wil ik het wel goed schoon kunnen maken voor de kleine! We doen wel een kamerscherm ertussen, zodat het kindje niet tegen het onopgeruimde bureau van mijn man moet aankijken :-D. Maar de eerste tijd zal het kindje in onze slaapkamer slapen.
Ik weet wel dat we tot nu toe nog niet echt haast hebben, maar ik ben nu al bezorgd of het allemaal wel af komt! Zijn er nog andere vrouwen die moeite hebben hun man op gang te krijgen? Het lijkt wel of hij denkt dat het kamertje pas klaar hoeft te zijn als ik al lig te puffen… Ik denk dat we daar nog eens een pittig gesprek over moeten hebben :-). Hij is een lieverd, hoor, maar niet de meest praktische persoon die je ooit hebt ontmoet…
Veel succes met de voorbereidingen allemaal!
~Hilde