Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287693 Wie Is Er Begin November Uitgerekend

• Auteur

Ik zou graag eens willen weten wie er begin november is uitgerekend,het lijkt me wel leuk om ervaringen te delen.Zelf ben ik 1 november uitgerekend.

#3102512 Quote

Hallo!
    Wat spannend voor je deze laatste periode! Zelf ben ik de 16e uitgerekend. Niet helemaal begin november dus maar voor mij schiet het ook al aardig op!
    Lijkt me leuk om ervaringen uit te wisselen!
    Groetjes van Bloem

#3102514 Quote

Hoihoi!

Ik ben zelf 28 oktober uitgerekend, maar heb zo het vermoeden dat het wel een november-kindje gaat worden . Hoe voel jij je op het moment? Ik ben bang dat ik een griepje te pakken heb gekregen; zit dus niet echt lekker in m'n vel. En volgens de verloskundige stelt je lichaam de bevalling uit totdat je weer 'beter' bent…. Pffff….

groetjes,
    Kipling26

#3102522 Quote

Hoi, hoi,

Ik ben 4 november uitgerekend dat begint gelukkig al op te schieten want van mij mag het komen, ik ben er helemaal klaar voor.

Groetjes,

Puk 37 wk en 5 dgn

#3102531 Quote

hoiii

Ik ben ook op 4 november uitgerekend het schiet al aardig op en ik heb ook al voorweeen gehad dus het zal niet lang meer duren spannend allemaal..

groetjes Lindy 37 wk + 5 dg zwanger van eerste kindje

#3102538 Quote

Ik ben 7 november uitgerekend.
    Begint inderdaad al aardig op te schieten.
    Ik voel me nog steeds prima (hoewel die buik wel af en toe irritant in de weg zit).
    Heb tot nu toe een relatief makkelijke zwangerschap met weinig kwaaltjes en heb tot bijna   36w doorgewerkt. Nu ben ik lekker thuis aan het genieten van m'n verlof. De baby is ingedaald (rond 35/36w), bed staat op klossen en de babykamer is af. We zijn er dus klaar voor.
    Hebben jullie al kinderen of is het voor jullie ook de eerste?
    Ik blijf het een gek idee vinden dat ik binnen een paar weekjes nu echt een mama ga worden. Erg spannend allemaal. Ik ben zo benieuwd naar dat kleintje…

Karin (37w+2d)

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3102544 Quote

Hoi Sarah,

Ik ben ook 1 november uitgerekend en wacht met spanning af….Van mij mag het ieder moment wel gebeuren…..Voor mijn hele gezin trouwens, we zijn erg nieuwsgierig geworden. Volgens de gynaecoloog kan het natuurlijk ook later worden dan 1 november :-(……….Ik heb best veel lichamelijke klachten nu op het einde maar probeer het zonnig uit te zingen ondanks mijn stemmingswisselingen.

Groetjes,
    Jolanda 38 weken

#3102569 Quote

Hoi

Ik ben linda en ik ben 1 november uitgerekend van ons vierde kindje en zit nu al heel de dag te wachten of het nog niet wil beginnen. Ik ben het beu, heb veel last van aambeien waar ze voor de bevalling niks meer aan mogen doen, alles doet hier door zeer en vreet energie. Ik hoop dat de nov moeders een uitzondering op de regel gaan vormen en allemaal net iets vroeger gaan bevallen als normaal. Zou toch leuk zijn niet dan.
    Allemaal veel succes.

Groetjes linda.

#3102572 Quote

Goed idee Babjobo, laten we gewoon dit weekend lekker bevallen en gaan genieten van ons kindje…..:-)

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct