Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287694 Dringende Vraag Over De Clear Bleu Digitale Zwangerschapstest

• Auteur

Ik vraag  mij af of er meer van jullie ervaring hebben met de digitale test van Clear Blue! ?
    Ik wou deze test uitvoeren maar de houder deed het niet. Het stikje heb ik wel in de   urine gedoopt toen ik deze weer uit de houder haalde omdat er niets verscheen zag ik dat er ook aan het einde een teststreep opzat. (zoals de 'normale' testen hebben) hier zag ik toch duidelijk twee streepjes staan, of geld dat niet bij die digitale test?

#3102515 Quote

Je kan helemaal niets met deze test, omdat het blijkbaar fout ging.

Zelf heb ik een keer getest met een digitale test terwijl ik zeker wist niet zwanger   te zijn. De test gaf dat ook aan, en toch zag ik daarna twee streepjes.

Je zou even met Clearblue kunnen bellen.

Maar het beste lijkt me om een neiwue test te doen. Kreeg je geen foutcode of zo? Of heb je een houder gebruikt die al 3 keer gebruikt was geweest, dan zl ie het ook niet doen.

Succes

Miep

#3102518 Quote

Hoi,

Die streepjes op de digitale test betekenen niks. In het venster verschijnt duidelijk Zwanger of Niet Zwanger. Als je de test fout gedaan hebt geeft de houder dat aan. (deed hij bij mij tenminste) Goed de bijsluiter lezen. Een foutje is met die dingen gauw gemaakt. Ik deed de eerste test ook fout. En bij twijfel gewoon met Clearblue bellen. Nummer staat in de bijsluiter.

Groetjes, Cathy

#3102519 Quote

ook bij mij gaaf deze test geen enkel probleem.
    je moet heel goed de instructies volgen en bij twijfel nog een keer doen of toch een andere test proberen.

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct