Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287695 Test Gedaan

• Auteur

Ik moest het vrijdag de 13de worden en gister was er nog steeds niets!
    toen toch maar in overleg met mijn vriend een test gedaan (zo eentje van de trekpleister)
    Ik had mijn urine opgevangen en het staafje 20 sec erin gehouden
    Netjes het dopje er op gedaan en na 15 sec waren er al 2 streepjes zichtbaar.

Het stomste is is dat ik nu aan mezelf begin te twijfelen.
    Heb ik de test wel goed gedaan?
    Heb ik niet te lang dat staafje in mijn opgevangen urine gehouden.?

We hadden in februari al een MK gehad dus we zijn nu een beetje uit onze ding
    We durven het niet te geloven want stel als het weer mis gaat!

Wie kan en wil mij hierbij helpen

Groetjes
    Jolanda  

#3102513 Quote

Hoi Jolanda,

zo te lezen heb je de test wel goed gedaan hoor!Je bent gewoon zwanger meid!
    Gefeliciteerd!En geniet er van joh,en probeer niet aan vervelende dingen te denken.Het hoeft niet altijd fout te gaan.Ik weet hoe vreselijk het is om een miskraam te krijgen,maar je test was positief,dus geniet er gewoon lekker van!

Groetjes Shirien

#3102517 Quote

Hoi Jolanda,

Volgens mij zijn die twijfels heel normaal, hoor, zeker als het al een keertje mis is gegaan. Ik had 3 tests nodig om echt te geloven dat ik zwanger was!!! Toen we de eerste deden dacht ik zeker te weten dat ik níet zwanger was en kreeg ik een plusje. Dus via internet een duo-verpakking besteld. Die kwam 3 dagen later. Meteen de tweede test gedaan. Maar toen raakte ik van de zenuwen de tel kwijt. Er kwam weer een plusje, maar ik twijfelde of ik het wel goed had gedaan. Dus meteen daarna ook test nummer drie gedaan. Weer een plusje. Zelfs toen twijfelde ik nog, maar om budgettaire redenen ben ik toch maar opgehouden met testen…
    Wat ik zeggen wil: volgens mij kun je zo'n test niet heel snel verkeerd doen, maar als je twijfelt, koop dan lekker nog een test zodat je het zeker weet (of 2 of 3 of…)!

Groetjes,

Eveline

#3102537 Quote

Hoi Jolanda,
    Dat je twijfelt is heel normaal hoor. Maar je bent toch echt zwanger.
    Gefeliciteerd!!!! Probeer het tot je door te laten dringen en geniet er van.
    Een zwangerschap is en blijft een wonder. Altijd weer.
    Probeer je angsten los te laten…
    Liefs Melanie

#3102542 Quote

hoi ik ken dat gevoel ja van onzeker zijn of je de test wel goed hebt gedaan ik heb er 4 gedaan en zelfs toen twijfelde ik nog.
    pas bij de gynacoloog dat ik een termijn echo kreeg wist ik het zeker.
    stom is dat he maar ja ik denk dat iedereen dat heeft hoor.
    een collega van mij heeft vorig jaar ook een mk  gehad maar is vorige week bevallen van een gezonde dochter, dus wees niet bang komt allemaal wel goed !.
    kussies vero  

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct