Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287697 Af En Toe Kramp

• Auteur

ik ben 5 weken zwanger van ons eerste kindje, maar heb af en toe kramp net of ik ongesteld moet worden. Is ook zo weer weg gelukkig. Is dit normaal en weet iemand wat dit is? alvast bedankt!

#3102545 Quote

Hoi Annabel,

Jou baarmoeder is een spier die langzaam gaat groeien, omdat hij dan oprekt kan je krampen krijgen. Dit is hoort erbij, zelf heb ik ook veel krampen en ben nu ca. 9 weken.

#3102556 Quote

hoi.
    ik ben nu 18 weken zwanger en heb vanaf het begin al last van krampen.
    toen ik nog niet wist dat ik zwanger was dacht ik dat ik moest gaan menstrueren.
    het is inderdaad waar dat je baarmoeder een spier is en dat deze zich als het ware klaar maakt om groter te groeien.

#3102618 Quote

Hoi

Ik ben ook zwanger (nu 6 weken) en ik heb er ook heel veel last van gehad. Ik had de vk gebeld en die gaf aan dat de banden van de baarmoeder gingen groeien. Daarbij was het ook zo dat mn darmen erg van streek zijn door de zwangerschap. Misschien heb jij dit ook? Om dit te voorkomen drink ik nu heel veel roosvice lakso. Helpt heel erg goed. Ideetje voor jou misschien??

succes groetjes Arianne

#3102645 Quote

Hai Annabel,

Ik kom even van het "zwanger"forum hier spieken hoe het met je gaat!!
    Volgens mij gaat het allemaal goed met je.
    Geniet ervan he, en ik blijf je verhalen gewoon lekker volgen
    Morgen ga ik testen….spannend!!!!
    Hopelijk ga ik je dan meer hier op deze site zien.

Lfs Niek

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct