Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? Maak een account aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen.

28770 Klote Testen

• Auteur

Hoi dames

Ik ben ruim over tijd ! Nu heb ik al een digitale test gedaan van clear bleu staat niet zwanger…. op een test van de kruitvat TWEE DIKKE BLAUWE STREPEN?? rararara hoe zit dit heeft iemand dit weleens meegemaakt??

doei doei dikke kus bloem

#2939665 Quote

Ik lees hier altijd dat Kruidvat hele gevoelige testen heft dus dat zou het kunnen verklaren. Zitten er op het staafje dat uit de digitale CB test komt ook niet 2 strepen? Kan zijn dat daar wel een lichte streep te zien is messchien?

Succes!

#2939727 Quote

Hoi

Ik heb vaker gelezen dat clear bleu veel meer hormoom nodig heeft om postief te zijn dan de meeste andere testen. Ik zou zeggen test over een paar daagjes nog een keer.
    Dan zal de clear bleu test waarschijnlijk wel zwanger aangeven.

Groetjes en heeel voorzichtige felicitaties
    Natalie

#2939743 Quote

hallo lieve rmensen !!

Ik heb gekeken en op de clear bleu zit 1 dikke test streep en een heeel licht streepje ????   wat nu ? ik wacht maar af meer kan ik niet doen ……

kus bloem

#2939746 Quote

Zonder HCG kan er geen reactie plaatsvinden bij de test. Als er een streepje komt, hoe licht dus ook, dan is er HCG. Waarschijnlijk kon de ClearBlue test het alleen nog niet zien. Vermoedelijk gaat het HCG stijgen en zul je over een paar dagen een duidelijkere test hebben. Volgens mij verdubbelt het HCG  per dag.
    proficiat dus!!!!

Groetjes Haily.

#2939776 Quote

Hé bloem,

Ik heb ook een test van Clear Blue gedaan. De eerste was een normale. Die uitslag vertrouwde ik het niet helemaal. De volgende dag heb ik weer een test gekocht. Dit keer de digitale test van Clear Blue. En een duidelijke positieve test. Dus als ik jou was, probeer nog even te wachten en eventueel met ochtendurine je test te doen. Dan is je urine namelijk nog niet verdunt met drinkvocht en schijnt het gevoeliger te zijn.

Succes en hopelijk mogen we je snel feliciteren.

Groetjes Mylène

read more image Lees ook: Vruchtbare dagen en ovulatie berekenen

Meepraten op het forum? Meld je aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct inloggen