Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287700 Tot Hoe Lang Mag Je Vliegen

• Auteur

Hallo,

Ik wil nog graag met mijn vriend ergens begin december een weekje op vakantie waar het lekker warm is. Maar tot hoe lang mag je vliegen??

Grtjs

#3102546 Quote

Bij de meeste maatschappijen mag je tot week 34 vliegen, maar er zijn er ook een aantal die het maar tot 28 weken toestaan. Op de websites van de luchtvaartmaatschappijen staat dit wel aangegeven.

groetjes Danique
    34w2d

#3102547 Quote

Hoi,

Van een vriendin weet ik dat t per maatschappij verschild en in Belgie verschild t ook weer van nederland.
    Overleg t met je vk en vraag even bij de vliegmaatschappij na.

Groetjes tante polla

#3102639 Quote

Ik weet dat de kans misschien niet zo groot is, maar bij een kennis van me die met 7 maanden nog ging vliegen, zijn de vliezen gebroken en is ze uiteindelijk in het buitenland bevallen van een ernstig gehandicapt kindje. Geen leuk verhaal, maar voor mij reden genoeg om niet te vliegen.
    Volgens mij is het advies trouwens dat het tussen 3 en 6 maanden het minste risico's geeft.

#3102653 Quote

ik weet nog van 8 jaar terug ……toen wilde wij ook graag gaan vliegen ….maar ik was zwanger via ivf dat de huisarts zei dat het geen kwaad kon tot de 8maanden maar mijn gyneacoloog had liever van helemaal niet de andere gyneacoloog zei ach vanaf 3maand tot 7maand kan geen kwaad dus wij zijn toen heel bewust niet gegaan. Weet je heb heel weinig aan dit maar ik weet het ook echt niet bij twijfel zou ik zeggen niet vliegen.

grtjes Corina

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct