Kies nú voor een abonnement met korting

Abonneer nú met korting

Meepraten op het forum? aan bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct .

287706 Zoontje Van 4 Maanden En Waar Zwanger Pffffffffff

• Auteur

Hallo dames,

Nou, ik heb wat zeg!
      6 juni is mijn zoontje geboren, hij is inmiddels 4 maanden. Ik was nog steeds niet ongesteld geweest, 2,5 mnd geleden al eens een zwangerschapstest gedaan voor de zekerheid, maar niks. We deden het niet volkomen veilig , maar dachten, oh, dat zal zo;n vaart wel niet lopen. Totdat ik zaterdag een test heb gedaan, en de streepjes er niet om logen! Hartstikke zwanger!

Natuurlijk zijn wij er erg blij mee, maar wel een dubbel gevoel. Als ons zoontje straks 1 is zal nr. 2 geboren worden!

Heeft iemand hier ervaring mee?

Ben benieuwd naar jullie verhalen!

Groetjes, Saskia

#3102630 Quote

Hoe ver ben ik nu?

Dat is een hele goeie vraag. Ik ben sinds mijn bevalling nooit meer ongesteld geweest, dus heb geen idee!
    Over 2 weken moet ik naar de gyneacoloog, dus dan zal ik het weten. Gek hoor.
    Maar ik begin steeds meer eraan te wennen, en heb het al tegen wat meer mensen gezegd, dus dan begint het meer te leven en dat is wel weer leuk.

Nou, tot horens dan maar weer!

Groetjes, Saskia

#3102585 Quote

Hoi hoi

Ja ook ik heb die ervaring hoor   Mijn oudste zoon was 7 ( nu 9 ) En op 13 november 2003 is bij mij een zoontje geboren we waren helemaal blij want had in de tussen tijd ook miskramen gehad Ik moest weer aan het werk na mijn verlof en jawel ik kon gelijk weer zeggen dat ik zwanger was
    Op 30 oktober 2004 is mijn andere zoontje geboren Dus de andere was nog geen jaar toen mijn jongste werd geboren Ze zijn samen straks weer 2 weken even oud
    In het begin was het wel moeilijk en zwaar maar ben er heel erg gelukkig mee want als ik nu zie hoe leuk ze al met elkaar omgaan echt superrrr gewoon
    En ben nu zwanger van mijn vierde kindje ( 36 w 2 d ) EN die komt ergens tussen de 2 jongste in om geboren te worden Ik ben daar 15 november van uitgeteld
    Dus straks 3 achter elkaar   met verjaardagen hahahahhahah
    Ik moet zeggen de zwangerschap van mijn nu jongste zoon heb ik niet veel van kunnen genieten omdat ik de andere ook nog heel klein had dus rusten en zo zat er niet in ( nu nog niet hoor )
    Maar de tijd vloog wel voorbij omdat je niet altijd tijd had om er bij stil te staan
    EN je zal zien dat het straks heel leuk met elkaar opgroeid
    Dus geniet er van en maak je niet druk
    En nog van harte gefeliciteerd

Groetjes rebekka

#3102586 Quote

Hoi Saskia,
    Nou meid gefeliciteerd!
    Ik kan je er verder geen tips ofzo geven, want wanneer nummer 2 bij ons geboren gaat worden zal mijn zoontje 22 maanden zijn…..
    Geniet er maar lekker van!
    Groetjes, Nicole 18w6d

#3102587 Quote

Hoi Saskia,

Nee heb er niet echt ervaring mee!!! Wil je toch feliciteren!!

Tuurlijk is het snel allemaal, maar goed ook dat komt goed toch allemaal!!!

Heel veel succes met je zwangerschap en je andere kindje!!!

Zou het zelf ook niet erg vinden hoor!!!

Nou succes!!!

Liefs Sandy 17wk en 5dgn

#3102588 Quote

Proficiat! Ook ik heb helaas geen ervaring, want ik ben zwanger van de eerste. Kan me voorstellen dat het je nogal overvalt, want je had er niet echt op gerekend. Gun jezelf wat tijd om aan het idee te wennen en gelukkig duurt het 9 maanden voor dat een kind geboren wordt.
    Groetjes V.

read more image Lees ook: Zwanger, en nu?
    #3102598 Quote

Van harte gefeliciteerd,

Onze kleine man is straks ook net een jaar als de volgende geboren wordt. Ik ben nu al weer ruim 15 weken zwanger en mijn zoontje is ruim 6 maanden. bij ons een bewuste keuze geweest en wat een wonder ook direct weer zwnager.

Verder heb ik nog twee meiden, die schelen 16 maanden. Zij zijn 8 en bijna 7.

Ga gewoon lekker genieten en maak je niet te druk, de meeste praktische probleempjes los je zo weer op.

Miep

#3102604 Quote

Ik was na 10 maanden "pas" weer zwanger, dus niet zo snel als jij.
    Ik voelde me weer helemaal goed en we wilden graag meer kinderen, snel op elkaar. En gelukkig werkte de natuur bij ons een beetje mee.
    Ik ben nu 17 weken zwanger van de tweede en ben er heel blij mee.

Maar heel eerlijk: ik vind het zwaar; het valt me tegen. Ik kan bijna niet genieten van deze zwangerschap. De oudste begint nu snachts te dromen en is zeker 2 tot 3 keer per nacht wakker en wij dan dus ook. Hij loopt nog niet helemaal, dus ik moet hem veel tillen. Gelukkig leert hij snel en leer ik hem allerlei handige (voor mij!) dingen aan. Hij moet eerst gaan staan voor ik hem optil,  hij klimt zelf de trap op, als hij ergens aan zit waar hij niet aan mag zitten, dan pak ik bij een armpje en dan lopen we weg ipv dat ik hem wegtil.

Verder moet je heel erg goed voor jezelf zorgen: blijf hoe dan ook goed eten (als je niet te misselijk bent). Ga echt op tijd slapen, ook al heb je nog geen zin, ga ook tussen de middag slapen, als het eens lukt, schrap overbodige afspraken uit je agenda, plan niet meer dan 1 grote afspraak in een weekend, maak afspraken op je werk over minder zware taken of eerder naar huis mogen, grijp elk aanbod van hulp aan, zorg dat je een goede oppas hebt…

Zo blijf ik op dit moment staan. En ondanks alles ben ik er nog steeds erg blij mee. Wat zijn mensen toch rare wezens.

greet

#3102615 Quote

Hallo allemaal,

Leuk zoveel reacties te ontvangen van jullie. Zowel positieve als adviserende. Wij zijn er erg blij mee, maar zien ook inderdaad wel wat beren en leeuwen op de weg. Het leukste voordeel vind ik dat die kleintjes straks de beste vriendjes zullen zijn, en daar heb je zelf ook weer voordeel van. Want alleen is ook maar alleen, en nu hebben ze altijd iemand om mee te spelen. En ja, het zal best heftig zijn tijdens mijn zwangerschap en de eerste jaartjes daarna, maar daar vind je je weg ook wel weer in. Nu werk ik nog 3 dagen in de week, maar dat zie ik straks wel als een obstakel. Zeker als ze nog zo klein zijn. Maar om nu helemaal niet meer te werken, dan vereenzaam je ook, en kun je nergens anders meer over praten als over luiers… 🙂  Vind ik hoor, mensen die er voor kiezen om ft moeder te zijn, prima! Maar daar moeten we nog eens goed over nadenken.

Nou, iedereen veel succes met de zwangerschappen, en tot horens!

Saskia

Meepraten op het forum? bij Ouders van Nu. Heb je al een account dan kun je direct